Jaha! Hahaha en lite äldre stallkompis kallar hästarna ständigt för busungar...Haha. Hon är polis men inte språkpolis .För att jag är en språkpolis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha! Hahaha en lite äldre stallkompis kallar hästarna ständigt för busungar...Haha. Hon är polis men inte språkpolis .För att jag är en språkpolis
Säg inte så ska skriva uppsats nästa termin på 75% samtidigt som jag ska jobba 60%
Det beror på servett. Matservett eller kaffeservett.Mamma vill ha tygbitar att sätta på locket på glasburkar, ni vet så där lite piffigt med ett gummiband runt.
Men hur stora ska bitarna vara egentligen?
Jag vet, det beror på burkens storlek. Det är ganska små burkar, inga honungsburkar liksom. Jag har ingen burk att mäta med. "Som en servett" sa hon när jag frågade, men hur sjutton stor är en servett?!
Ska börja redan på julledigheten är tanken och mig gör det inget om det är klar om ett år heller.Jag har kommit efter med uppsatsen då jag var jättesjuk i två veckor när jag inte kunde göra någonting med den. Så det har blivit jättestressigt. Så tips håll dig frisk så går det nog bra.
Den där ”någon annan” menar du?Ok men om det är så självklart borde det vara ngn mer som reagerade.
Jag tycker att det känns jobbigt att ringa på oklara saker.
Ska börja redan på julledigheten är tanken och mig gör det inget om det är klar om ett år heller.
När jag gjorde en CT som tog 2-4 minuter så hann jag nästan dåsa till, plötsligt kände jag en hand på min arm. Hade inte märkt att det var klart så blev lite överraskad.Jag med, utan lugnande. Har somnat båda gångerna jag gjort MR
krångla till det ännu mer!Det beror på servett. Matservett eller kaffeservett.
/mvh hjälpsam
Jag lästte det först som att julklapparna var en ostfralla, pepparkaksmuffins och Mer. Tänkte att det lät gött!Köpt några julklappar, och ostfralla, pepparkaksmuffins och Mer.