Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade mått otroligt dåligt.
De är ju vare sig gifta eller fundamentalister, så det går nog utmärkt att skilja sig.Ser på Sister Wives. Ny säsong tydligen! Christine ska skilja sig från Kody Jag trodde inte att fundamentalistiska mormoner fick skilja sig.
Jag kan vara galet hungrig trots att det finns folk som svälter. Jag säger inte att jag svälter ihjäl. Och jag säger inte att jag skulle dö av att inte duscha.Otroligt dåligt?
Miljontals människor har inte ens rent vatten att dricka. Fattar att det är najs att duscha men klart man klarar sig en vecka utan att duscha om man skulle bli tvungen.
Vi är så extremt bortskämda idag. Lite samma som att säga att man skulle svälta ihjäl om man inte fick mat en dag. Naturligtvis skulle man ju inte det.
Jag kan vara galet hungrig trots att det finns folk som svälter. Jag säger inte att jag svälter ihjäl. Och jag säger inte att jag skulle dö av att inte duscha.
Jag är galet törstig en varm sommardag trots att det finns folk som dör av brist på vatten.
Jag kan gruva mig för att städa även fast det finns hemlösa.
Och ja jag skulle må dåligt om jag inte fick duscha på en vecka.
Du får tycka vad du vill om det.
Otroligt dåligt?
Miljontals människor har inte ens rent vatten att dricka. Fattar att det är najs att duscha men klart man klarar sig en vecka utan att duscha om man skulle bli tvungen.
Vi är så extremt bortskämda idag. Lite samma som att säga att man skulle svälta ihjäl om man inte fick mat en dag. Naturligtvis skulle man ju inte det.
Låter som om hon blir lika nöjd som maken när jag lägger kalla händer på honom när vi ska sova. MÅSTE ju värma händerna annars kan jag inte sova....Fryser om fingrarna. Stoppade in ena handen under katten för att värma dem på värmedynan. Megara Was Not Amused. Vad hon får stå ut med...
Vi fungerar olika. Jag känner dom som tycker att det är skönt med lång ledighet så de kan få vara sunkiga. Jag mår inte gott om jag inte får duscha. Du får försöka förstå att folk är olika. Eller så skiter du i det.Men OTROLIGT dåligt? Det är kraftord för mig.
Får inte ihop det .
Absolut ... men ...
Det ar okay att kalla mig bortskamd ... men att saga att det ar bortskamt att ma daligt om jag inte far duscha tycker jag inte ar okay. Jag skulle absolut overleva och aven overleva en vecka till utan dusch ... men jag skulle definitivt inte ma bra psykiskt.
Mig skrämmer det mest att man har så dålig förståelse för att människor fungerar olika.Håller med @tornblomma Det låter lite extremt att må OTROLIGT dåligt av en vecka utan just dusch. Det finns ju andra sätt att tvätta sig på.
Jag duschar max två gånger i veckan. Är inte det minsta sunkig för det.
Jag har ingenstans skrivit otroligt dåligt av att inte få duscha dagligen! Jag skrev otroligt dåligt om jag inte får duscha på en vecka.Jag har ju inte sagt att ngn är bortskämd bara att vi generellt ÄR bortskämda. Bara att jag inte fattar detta med att man mår OTROLIGT dåligt av att inte duscha dagligen. Men visst ... tydligen är det helt olika hur man uttrycker sig
Says the kettle to the pot.Mig skrämmer det mest att man har så dålig förståelse för att människor fungerar olika.
Du får gärna förklara citatet ovan.Says the kettle to the pot.
Du verkar väldigt utåtagerande idag, i fler trådar än den här. Hur är det egentligen?