Vad är boba tea?Haft jordens slappdag och det var SÅ välbehövligt!
Fick äntligen tummen ur och gjorde boba tea för första gången. Sjukt gott tyckte jag! Sambo såg mer ut som om han skulle spy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är boba tea?Haft jordens slappdag och det var SÅ välbehövligt!
Fick äntligen tummen ur och gjorde boba tea för första gången. Sjukt gott tyckte jag! Sambo såg mer ut som om han skulle spy.
Jag hade inte fixat det.En vecka?
Det finns ju andra sätt att hålla sig ren. Men det är underbart att komma hem till duschen.Jag hade inte fixat det.
Jag hade mått otroligt dåligt.
DHL pajade ett paket för mig igår. Var trasigt när jag skulle hämta ut detJävla postMord! Köpte en burk godis, låg godis öppnat i den vadderade påsen...Som jag skrev i reklamation till de idioterna så är det inte första gången de sabbar en tänkt julklapp .
Fi fnDHL pajade ett paket för mig igår. Var trasigt när jag skulle hämta ut det
Jag blev extremt besviken första gången jag provade på boba tea för jag kom nämligen ihåg att för flera år sedan så fanns det en butik ett kort tag som hade bubbel te med liknande bollar, bara det att de bollarna sprack i munnen och var fulla av vätska. Tänkte att gud vad roligt att de har kommit tillbaka, de vill jag prova igen!Haft jordens slappdag och det var SÅ välbehövligt!
https://www.cremashop.se/sv/info/guide/vad-ar-bubbelteVad är boba tea?
Det finns väl två olika sorters ’pearls’, de av tapioca och så popping boba. Hoppas du får testa de du drömde om, tycker de är roligaJag blev extremt besviken första gången jag provade på boba tea för jag kom nämligen ihåg att för flera år sedan så fanns det en butik ett kort tag som hade bubbel te med liknande bollar, bara det att de bollarna sprack i munnen och var fulla av vätska. Tänkte att gud vad roligt att de har kommit tillbaka, de vill jag prova igen!
Gissa min överraskning och besvikelsen när jag fick totala motsatsen i min mun
För udda för mig tänkte på typ gummi, om man tänker på geleråttor så är de nästan lite hårdare än dem?https://www.cremashop.se/sv/info/guide/vad-ar-bubbelte
Jag gjorde på icke smaksatta tapioka-pärlor, svart te, farinsockersirap, mjölk och lite, lite grädde.
Himla udda konsistens på tapioka-pärlorna.
Åh! Trodde att det fanns bara tapioca, popping låter ju onekligen mera som de jag tänker på. Undra om de finns i de boba butikerna jag settDet finns väl två olika sorters ’pearls’, de av tapioca och så popping boba. Hoppas du får testa de du drömde om, tycker de är roliga
PrequelTittar på förra fredagens på spåret som jag missade inför kvällens avsnitt