Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter med bedövning på läpparna.
Kom hit med andan i halsen. Det var nämligen ungefär en miljon människor ute och alla hade säkert kört dit i varsin bil :cautious:
Många kunde inte heller parkera så jag fick stressa runt. Nåja, hann hit på minuten och har kommit ihåg att sätta igång parkeringen. Alltid något :D
 
Varit på julmarknad.

Köpte en tallrik gröt och en skinksmörgås.
Gröten var kokt med vaniljsocker! FY så ÄCKLIGT!

Risgrynsgröt är inte vaniljpudding. :rage: Till det fanns det en skål med socker med en liten doft av kanel inblandad.

Nu är jag på dåligt humör :mad:
 
Varit på julmarknad.

Köpte en tallrik gröt och en skinksmörgås.
Gröten var kokt med vaniljsocker! FY så ÄCKLIGT!

Risgrynsgröt är inte vaniljpudding. :rage: Till det fanns det en skål med socker med en liten doft av kanel inblandad.

Nu är jag på dåligt humör :mad:
Det hade jag med varit
 
Har kraschat i schäslongen. Haft städdag i föreningen. Pga kass hälsa var jag koordinator :D Förundras alltid över vilket gäng vi är! :love:
Vi fick nedslag på brandronden pga för mkt bråte i vind och källare. Det har ansamlats under typ 100 år så vi hyrde container och bjöd in till städdag. 35 pers kom!!! Allt från tv-hallåan, piloten, finansmannen, flärdfulla gaymän och influenser-kids! Nu är containern fylld, vi har jobbat effektivt i stationer och vi har också åkt till återvinningen med släp! Satan vilket röj!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 337
· Visningar
37 192
Senast: Mia_R
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 745
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp