Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter med bedövning på läpparna.
Kom hit med andan i halsen. Det var nämligen ungefär en miljon människor ute och alla hade säkert kört dit i varsin bil :cautious:
Många kunde inte heller parkera så jag fick stressa runt. Nåja, hann hit på minuten och har kommit ihåg att sätta igång parkeringen. Alltid något :D

Varit på julmarknad.

Köpte en tallrik gröt och en skinksmörgås.
Gröten var kokt med vaniljsocker! FY så ÄCKLIGT!

Risgrynsgröt är inte vaniljpudding. :rage: Till det fanns det en skål med socker med en liten doft av kanel inblandad.

Nu är jag på dåligt humör :mad:

Varit på julmarknad.

Köpte en tallrik gröt och en skinksmörgås.
Gröten var kokt med vaniljsocker! FY så ÄCKLIGT!

Risgrynsgröt är inte vaniljpudding. :rage: Till det fanns det en skål med socker med en liten doft av kanel inblandad.

Nu är jag på dåligt humör :mad:
Det hade jag med varit

Har kraschat i schäslongen. Haft städdag i föreningen. Pga kass hälsa var jag koordinator :D Förundras alltid över vilket gäng vi är! :love:
Vi fick nedslag på brandronden pga för mkt bråte i vind och källare. Det har ansamlats under typ 100 år så vi hyrde container och bjöd in till städdag. 35 pers kom!!! Allt från tv-hallåan, piloten, finansmannen, flärdfulla gaymän och influenser-kids! Nu är containern fylld, vi har jobbat effektivt i stationer och vi har också åkt till återvinningen med släp! Satan vilket röj!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
81 82 83
Svar
1 642
· Visningar
44 195
Senast: Tarnin
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 080
Svar
1 999
· Visningar
56 275
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 236
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025