Näh! Inget kommer att klå 2004 med gröna vinteräpplen!Vi kan dela med oss. 5 st 2021 och 2 av årets. Tyvärr tog vi 2018 för en helg sedan. Den var bäst ever tror jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näh! Inget kommer att klå 2004 med gröna vinteräpplen!Vi kan dela med oss. 5 st 2021 och 2 av årets. Tyvärr tog vi 2018 för en helg sedan. Den var bäst ever tror jag.
I know
Det är faktiskt den svåraste delen tycker jag! Jag vill ju så mycket som kroppen inte förmår längre
När ska vi dejta, dricka vin (massor med vin!) och förbanna våra kroppar?!
Är i vin-relaterad chock!
Alltså, pappa har sparat årsskrifterna av "Ortnamnssällskapet i Uppsala" från åren 1973 till 2019. De sista åren ligger säkert här någonstans också.
Inget år missat, de står i 100% rätt ordning.
Jamen eller hurDet är farligt att vara som Alfons Åberg. Jag skulle bara...
Nu blir det läggdags! Jag ska bara...
Här blir det soptippen. Antikvariatet var här och tog de böcker han var intresserad av och det kommer vi att göra också. Men det kommer att finnas för många sedan också och flyttfirman tar med sig skräp.Min pappa sparade pa "Aret's Handelser i Bild". Han hade varenda argang, fran 1955 till 1995, nar han dog. Vansinnigt fina bocker ... men jag hoppas att nagon pa en loppmarknad blev glad for dem
I dag är jag sugen på att inte lämna soffan. Men ska få iväg barnet till förskolan och sen röja lite innan jag åker till Sthlm för SIHS
Finns en anekdot om svärmor som i ungdomen skulle på dans. Hon hade kjolen i väskan för att den inte skulle bli skrynklig i bilen. Glad i hågen går hon mot garderoben för att lämna in kappan och inser alldeles försent att kjolen ligger i väskan...Tog på mig kappan för gå hemifrån o kände mig lite naken o sval av någon anledning. Kollar ner o ser att jag glömt o ta på mig en kjol, har bara strumpbyxor på