Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick precis en fruktansvärd känsla och kalla kårar, öppnade min uppsats på google drive och allt som jag skrivit senaste månaden var borta.:eek::eek::eek::crazy::crazy: :arghh:

Kunde dock högerklicka på den och då fanns olika versioner av den och så jag kunde öppna senaste. Men var väldigt svettigt där en stund. Har säkerhetssparat några gånger under processen men inte senaste veckan när jag skrivit jättemycket. Men nu kommer filen att även fortsatt finnas på flera ställen tänker inte få den iskalla känslan igen. :eek:
 
Ligger i soffan och tittar på julfilm tillsammans med den här.

20221124_130836.webp
 
Vilken skitresa det var upp till särbon igår. Vid Sundsvall började det regna och en bit bortanför Sundsvall övergick det i underkylt regn... på väg med packad snö :cautious: Det var lite "än slank han dit och än slank han hit och än slank han ner i diket" minus dike ett tag där :meh:

Som den halvnorrlänning jag är höll jag mig kvar på vägen genom bra vinterdäck och lättning av gaspedalen ;) :D
 
Vilken skitresa det var upp till särbon igår. Vid Sundsvall började det regna och en bit bortanför Sundsvall övergick det i underkylt regn... på väg med packad snö :cautious: Det var lite "än slank han dit och än slank han hit och än slank han ner i diket" minus dike ett tag där :meh:

Som den halvnorrlänning jag är höll jag mig kvar på vägen genom bra vinterdäck och lättning av gaspedalen ;) :D
Vi åker hemåt på lördag. Hoppas på bra väder då.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 373
· Visningar
38 260
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp