Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men kan ni bara sluta!
Jag var lite uttråkad så jag har skrivit på mitt gymnasiearbete i ca 1h. Nu väntar jag på sovtåget… hoppas att det kommer snart
Har avslutat Lördagens tarantellchatt, beundrat rätt makalösa halloweendekorationer, sett väldigt söta ormbebisar och tarantellfluffar.... samt helt apropå skördat en drös halvmogna tomater att laga chutney på!
Är också väldigt, väldigt trött.
Haha, you're welcome! Men visst är det läckert?Pga dig kollade jag nyligen halva natten på youtube på spindlar som ömsar skinn
Har du inga flera bilder på dom jätte söta o färggranna ormbebisarna?Har avslutat Lördagens tarantellchatt, beundrat rätt makalösa halloweendekorationer, sett väldigt söta ormbebisar och tarantellfluffar.... samt helt apropå skördat en drös halvmogna tomater att laga chutney på!
Är också väldigt, väldigt trött.
Haha, you're welcome! Men visst är det läckert?
Prova sitta uppe och vänta på att det ska hända IRL!Ja mkt! Dock var det lite slow-tv liksom så jag somnade ifrån runt 04 typ
Dagen efter ”vad du ser trött ut idag Törnis, har du varit ute och svirat”?
Jag ”nej jag har kollat på spindlar som ömsar skinn”.
Rimligt rimligt
Jag ska se om jag kan posta i reptiltråden sedan. Det är inte alla som uppskattar nudlar här i VGV.Har du inga flera bilder på dom jätte söta o färggranna ormbebisarna?
Jag har känt Hagens Royal, Morning och Kiley.Aha sedär! . Tänk att jag som näääästan är granne aldrig var på deras ridläger utan ett annat lite längre bort . När jag var knappt tonåring var jag medryttare på en granntjejs gamla ponny och hennes då nya var också en Hagen-häst, Hagens Rosmara .
Så himla sötIdag har jag varit barnvakt. Vi pysslade och målade en pumpa av keramik och gjorde fladdermöss.