Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag vaknade i morse och skulle ta medicinerna så var de inte där. Hade tydligen tagit dem tidigare, i halvsovande tillstånd. Nåja, det gör inget.
Ligger på sängen och läser på buke. Det är rätt tyst. Förut brukade jag alltid se morgon-tv men har upptäckt att det är rätt skönt att inte höra en massa prat och reklam på morgonen.
Funderar på att se nåt på play. 🤔
 
Suttit framför tvn och stickat lite. Nu tänkte jag ta tag i den där klänningen. Jag vet att det går rätt fort bara jag kommer igång. Men av någon anledning är startsträckan lång.. Förmodligen för att jag redan bävar inför fållen, jag hatar att fålla! Nåja, det är ett framtida problem. Först ska alla andra delar sys.

Först, mer kaffe!
 
Börjar längta ordentligt efter julen nu! Har hoppats hela året när vi letat hus att vi skulle få hitta hem till jul men nu bor vi i stället i resväska hela december och januari :( Sån himla liten grej i sammanhanget men det känns verkligen trist att inte få pynta, köpa gran, julbaka hemma osv.

Nästa år hörni, då jäklar!
 
Börjar längta ordentligt efter julen nu! Har hoppats hela året när vi letat hus att vi skulle få hitta hem till jul men nu bor vi i stället i resväska hela december och januari :( Sån himla liten grej i sammanhanget men det känns verkligen trist att inte få pynta, köpa gran, julbaka hemma osv.

Nästa år hörni, då jäklar!

Har ni sålt lägenheten? Säkert helt efter nu 😅
 
Jag skulle verkligen behöva klippa mig. Men jag är för snål för att lägga 500 spänn på att toppa lite så jag funderar på att ta saxen och kapa lite själv. Vad är det värsta som kan hända tänker jag? Ska ju bara ta topparna.
Hör tar de närmare sjuhundra sist jag klippte mig, har provat att toppa håret själv men det blir inte alls lika bra som hos frisören!
 
Jag skulle verkligen behöva klippa mig. Men jag är för snål för att lägga 500 spänn på att toppa lite så jag funderar på att ta saxen och kapa lite själv. Vad är det värsta som kan hända tänker jag? Ska ju bara ta topparna.
Jag klipper mig själv sedan några år tillbaka. Har håret oftast i svans och då syns det inte heller om det är lite ojämnt. Jag tar helt enkelt och samlar håret i en tofs och klipper av en bit, släpper ut och kollar om jag vill ha kortare och jämnar till.
 
Jag har lånat pappas traktor i typ sju år, då vi verkligen behöver en traktor där vi bor och han inte har använt sin så mycket. Nu ska vi köpa traktorn till slut och det visade sig att han ger den till mig. Det är så snällt att jag inte riktigt vet hur jag ska säga tack?! :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 383
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 286
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp