+ 1 pÄ den!!Ps,Klarar mig bra utan spindelbilder
Inga ormbebisar i nÀrbild heller helst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+ 1 pÄ den!!Ps,Klarar mig bra utan spindelbilder
Vart ska ni bo under tiden?
Jag tror att vÄr chaufför hade behövt öronproppar.
Vi har nu vilda diskussioner och har avhandlat en rad mkt oklara Àmnen
Tror att det lutar mest mot Bioteknik, kanske lite Biologi ocksÄ. Jag ska undersöka hur E. coli bakterier reagerar pÄ olika livsmedel. SÄ jag kommer att odla E. coli pÄ petri dishes och sedan lÀgga in livsmedel dÀr i för att se hur bakterierna reagerar. LÀste att det finns "antibiotic foods" och "probiotic foods", sÄ jag har valt tvÄ av varje + sockerlösningVad skriver du om för Àmne?
Vi har varit ute i ösregn (och lite Äska) och tömt poolen pÄ lite vatten, hÄvat upp massa löv ur densamma och lagt pÄ frigolit. Inte mycket kvar av vinterstÀngningen alltsÄ. Utemöblerna har fÄtt komma in under tak och vi har samlat upp lite löv frÄn altanen.
Nu Àr frÄgan om vi ska baka kanelbullar?
Ja, bÄde i gÄr kvÀll och i dag! KÀndes vÀldigt "udda"à ska?!
GrattisFirade min födelsedag med att vara pÄ Loka och ha möte igÄr.
Sen kÀkade jag och sonen mat och sen gick jag och la mig.
VÀldigt lugn dag alltsÄ.
Idag ska jag tvÀtta och stÀda.
à skan Àr pÄ besök hÀr ocksÄà ska?!
HÀr Äskade det sent i gÄr.à skan Àr pÄ besök hÀr ocksÄ
Det dÀr gillar jag skarpt! RÄkade bestÀlla en lÄda frÄn vivino..Den har jag inte riktigt vÄgat mig pÄ Àn, men jag jobbar mig uppÄt! Jag kör KBT mot tanniner sÄ en dag kanske jag lyckas uppskatta Àven Chateau Musar
Det blev detta, sÄ nu saknas bara maten. @Mineur tipps om fÀrdig fylld pasta lÀt lockande, det Àr smarrigt