Åska
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag klippte mig själv också, har alltid gjort det, med topparna, och klippt barnen. Nu klippte jag det strax innan axellångt elelr nåt sånt. Jag ser inte ens vettigt men det blev bra, la inte ner någon tid på det ens-höll och klippte, så, klart! Och det ser ok utJag skulle verkligen behöva klippa mig. Men jag är för snål för att lägga 500 spänn på att toppa lite så jag funderar på att ta saxen och kapa lite själv. Vad är det värsta som kan hända tänker jag? Ska ju bara ta topparna.
Åskar här med. Ringde och bad sambon åka förbi dotterns kompis och hämta henne så hon slipper cykla hem i ovädret.Åska?!
Åh, jag började med samma utmaning efter semestern, men jag har inte kommit till helt utsläppt änHar gett mig själv en utmaning: ska ha håret utsläppt hela dagen imorgon. Sliter för mycket att ha håret i en slarvig stram bulle hela tiden, så måste vänja mig av med det. Börjar med imorgon
14 grader i mitten av oktober är väl varmt?Jo, men se på tusan! Nu åskar det här med
Men varmt som någon skrev, det tycker jag inte det har varit…
Jag har inte 14 grader och har skrapat rutorna på morgnarna.14 grader i mitten av oktober är väl varmt?
Sthlm och Göteborg har iaf 14 grader, vet inte var du bor.Jag har inte 14 grader och har skrapat rutorna på morgnarna.
Sthlm och Göteborg har iaf 14 grader, vet inte var du bor.