Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle verkligen behöva klippa mig. Men jag är för snål för att lägga 500 spänn på att toppa lite så jag funderar på att ta saxen och kapa lite själv. Vad är det värsta som kan hända tänker jag? Ska ju bara ta topparna.
Jag klippte mig själv också, har alltid gjort det, med topparna, och klippt barnen. Nu klippte jag det strax innan axellångt elelr nåt sånt. Jag ser inte ens vettigt men det blev bra, la inte ner någon tid på det ens-höll och klippte, så, klart! Och det ser ok ut :D
 
Har typ städdag i dag så jag började dagen med hundpromenad i skogen! :angel:

Därefter har jag mellan måltider och hundpromenader faktiskt pysslat med städning. Tvätta, hänga tvätt, flytta in tvätt från balkongen innan den var torr för jag trodde det skulle börja regna, diskat ett berg av disk, fixat och vattnat mina blommor, det tog lång stund men nu mår de bättre! Plockat undan lite, röjt i någon låda.... inte färdig ännu, har städning av toa, dammsugning och damma kvar. Funderar på att vika kartonger som ska till återvinningen, städa kylen och sy ihop hundleksaker också....

Det är en sådan dag liksom. Vill gå och sova i och för sig, men det går inte för sig.
 
Bakat morotsfrallor, tvättat 3 maskiner, dammat och dammsugit hela lägenheten. Påbörjat packning inför veckans jobbresa. Pausar nu framför världscuphoppningen medan regnet gör sitt bästa för att överrösta tvn. Det ÖSER ner!

Kvällen kommer att bestå av mer packning, städning av badrum samt middag i form av spaghetti med köttfärssås.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 388
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 351
· Visningar
37 595
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp