Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite småseg idag. Har ändå fällt några träd och tränat två hästar och lite smått och gott. Gårdagen var bra. Kvällen spenderades först på Uppsala domkyrka med orgelkonsert, älskar den sortens musik! Min partner tyckte däremot det påminde för mycket om Dracula :laugh:
Sen grekisk middag på en restaurang i närheten sen gick vi vidare till nån klubb. Lite dans, lite drinkar och diverse. Blev bland annat uppraggad av en annan kvinna det var lite trevligt och otippat :D
 
Åskar och blixtrar som bara den här nu. Regnet vräker ner. Fick följa med mamma med mitt paraply till bilen 50 meter bort för att hon inte skulle bli dyngsur. En liten egodel av mig hoppas att hästarna på ridskolan är inne redan.

Innan mamma kom var allt avgrunssvart och jag hade gråtit i typ 3 timmar (hej pms). Sen var jag lite tvungen att skärpa mig och dra på leendet när hon skulle komma. Allt kändes ganska bra medan hon hälsade på och nu när hon gått kryper skiten närmre igen. Funderar på om det kändes ganska bra när hon var här för att jag är onödigt bra på att fejka att jag mår bra eller om det faktiskt gjorde skillnad att hon var här 🙄 🙈
 
Äntligen läst ikapp 😅

Haft en fin helg med lite födelsedagsmiddag (i efterskott) med några fina vänner igår 😍 Gjorde tikka masala och pavlova, blev supergott 🤩

I morse tog jag en härlig skogspromenad med hundarna. Har börjat måla om mitt soffbord och tittat på världscupshoppningen och lite Legomasters Australia i eftermiddag 😍
 
Jag som växte upp med den här familjen har liiite svårt för den senaste Gomez. 🤣

Och jag som alltid haft en liten crush på Raul Julias Gomez känner mig också lite snuvad på konfekten.

4A8B47D2-B6C5-4FBA-BF5A-D5BAAFCE8361.webp
 
Har börjat rensa lite i klädkammaren då jag bestämt mig för att göra om det till ett pysselrum. Slutat för idag. Väntar på att vännen ska packa upp lite mer så jag kan få tjuva 3-4 flyttlådor av henne så jag lättare kan transportera saker. Ser inte fram emot att skruva ned det enorma åbäket till skåp jag har i klädkammaren dock, Kanske ska mäta den och kolla om den får plats på kortsidan istället. Nåväl, den som lever får se.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 392
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 363
· Visningar
37 898
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp