Jag har sett nån tutorial där man delar upp i fyra tofsar och klipper, den brukar jag följaMin kompis hade youtubat upp nån metod där man hade håret i en tofs och klippte. Kändes dömt att misslyckas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sett nån tutorial där man delar upp i fyra tofsar och klipper, den brukar jag följaMin kompis hade youtubat upp nån metod där man hade håret i en tofs och klippte. Kändes dömt att misslyckas.
Japp, åskade och stormade rätt rejält i södra Småland idag tydligen, enligt maken.... Själv hade jag HELT underbart soligt och varmt höstväder nere i Malmö och Lund.... Rosorna blommar fortfarande i gränderna runt Kulturen....Åska?!
Grattis! Hoppas att du hade en fin dag!Firade min födelsedag med att vara på Loka och ha möte igår.
Sen käkade jag och sonen mat och sen gick jag och la mig.
Väldigt lugn dag alltså.
Idag ska jag tvätta och städa.
Får se om jag och syrran inte ska passa på att se den när hon är här.Men gud vilken bra film. Bästa jag sett på länge! Genialisk. Skrattat så mycket dessutom.
Triangle of sadness
Folk applåderade när den var slut!Får se om jag och syrran inte ska passa på att se den när hon är här.
Jag ska försöka se den medFår se om jag och syrran inte ska passa på att se den när hon är här.