Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är bebispepparkakor.Äsch kakorna blev inte bra.. vet inte vad jag gjort för fel. De håller inte ihop för fem öre.. inte en chans att han kan hålla i dem själv och äta
En slags mjuk kaka utan socker, med pepparkakskrydda.Vad är bebispepparkakor.
Ok. Vårt barn fick vårat fikabröd från start.En slags mjuk kaka utan socker, med pepparkakskrydda.
Hittade recept på Knatteplock.
Vad är det för fel på pepparkakor? De kan han hålla i?En slags mjuk kaka utan socker, med pepparkakskrydda.
Hittade recept på Knatteplock.
Det är inget fel? Vad är fel med att vilja testa annat?Vad är det för fel på pepparkakor? De kan han hålla i?
Jag tycker det är kul att baka, så jag vill testa lite nytt.Ok. Vårt barn fick vårat fikabröd från start.
Jag säger inte att det var din tanke, men jag frågade för att det blir fel när man överför sin egen sockerrädsla på sina ungar.Det är inget fel? Vad är fel med att bila testa annat?
Bebisen är ca 8mån, varför ska man fylla den med socker?Jag säger inte att det var din tanke, men jag frågade för att det blir fel när man överför sin egen sockerrädsla på sina ungar.
Behöver man fylla den med socker för att man ger en pepparkaka? Rimlig mängd, huh, eller det existerar inte nuförtiden?Bebisen är ca 8mån, varför ska man fylla den med socker?
Jag säger inte att det var din tanke, men jag frågade för att det blir fel när man överför sin egen sockerrädsla på sina ungar.
Dobbis har helt rätt. Finns ingen som helst anledning att trycka i en så liten unge socker. Det handlar inte om någon rädsla utan om bland annat livsmedelsverkets rekommendationer.Bebisen är ca 8mån, varför ska man fylla den med socker?
Fungerar det inte att göra vanlig pepparkaksdeg och dra ner på sockret eller blir de inte hårda av det? Om det nu är sockret du inte vill ha tänker jag.Dobbis har helt rätt. Finns ingen som helst anledning att trycka i en så liten unge socker. Det handlar inte om någon rädsla utan om bland annat livsmedelsverkets rekommendationer.
Dessutom hade jag graviditetsdiabetes, vilket är ytterligare en anledning till att hålla igen på socker.
Det gör det säkert, men jag vill inte baka pepparkakor. Jag ville testa något nytt, så varför inte göra något nyttigare?Fungerar det inte att göra vanlig pepparkaksdeg och dra ner på sockret eller blir de inte hårda av det? Om det nu är sockret du inte vill ha tänker jag.
Eller om det finns sockerfria att köpa?
Tittar på begagnade dockhus till dottern och fastnar för en modell.
Jag: Det är fint, men varför är allt helt vitt? Möbler, väggar, hus. Det är väl inte så kul?
Maken: Du kanske kan måla?
Jag: Ja alltså, om jag måste så…
Visa bifogad fil 158236