Vad gör vi? Del CCVI

Meh. Kan inte ladda Fitbiten via datorn, då slutar musen fungera O_o
Och nu tar den inte laddning via vanligt uttag heller.. Fattar inte varför det alltid ska krångla med teknik!

Ångest hela dagen. Är som att jag triggar mig själv hela tiden.
Har ätit bowl OCH sushi idag.
Man ska inte tröstäta men jag behövde det.
IMG_1975.webp

Jag hittade en JRTvalp med nästan precis samma ansiktsteckning som min gamla tant till salu på gumtree. Skickade bild till mina föräldrar och plötsligt satt vi alla tre och storbölade. 😅 <3 Jag tror jag måste sluta surfa hundannonser.

Satte igång diskmaskinen för en stund sedan och råkade kolla klockan. 20. Hoppsan. Ett fyratimmarsprogram. Jag ber om ursäkt. Ärligt, hade inte satt igång den om jag visste att klockan redan var kväll! :(

Stallskötsel fixat och en vilodag till för pållan på grund av ishalkan, men lika nöjd är hon för det då hon fick komma in direkt till boxen ikväll 🥰.
Kaniner nattade och mumsar på varsin kräcker så nu är det vår tur; tacos och cider 😋 till kvällens Idolfinal 😊. Hoppas mest på Minou då hon varit en favorit hela tiden men Margaux har vuxit, vilken röst så ung och snacka om att om hon vinner kan hon platta till sina idiotiska loosers till mobbare! 💪.

De är ju inte tysta heller, mitt i natten.... :nailbiting: Kan undra var dagen tog vägen bara så där!
Fast lever de verkligen om? Jag får erkänna att jag itne har en aning, jag har inte haft en diskmaskin i huset sedan jag var en onge, men tänker att så länge de inte vibrerar och har sig stör de inte andra lägenheter. :) Dessutom tycker jag att klockan tolv en lördagkväll är rätt legit.

Fast lever de verkligen om? Jag får erkänna att jag itne har en aning, jag har inte haft en diskmaskin i huset sedan jag var en onge, men tänker att så länge de inte vibrerar och har sig stör de inte andra lägenheter. :) Dessutom tycker jag att klockan tolv en lördagkväll är rätt legit.
Våra varken disk eller tvätt lever direkt om mer än när tvättmaskinen centrifugerar men det är ju bara några minuter.

Våra varken disk eller tvätt lever direkt om mer än när tvättmaskinen centrifugerar men det är ju bara några minuter.
Det var lite min tanke också, man måste ju få leva även om man lever i lägenhet. Jag har då aldrig tänkt mig särskilt mycket för innan jag startar en tvätt... däremot kanske jag inte möblerar om eller dammsuger golvlisterna en timme efter klockan tolv ens en lördag. :)

Jag vet inte, jag är hörselskadad, svårt att avgöra hur mycket den egentligen låter. Men jag hör den. Hon ovanför bryr sig nog inte, hon verkar vara bra, så glad över att ha en bra granne där och han vägg i vägg är också bra, men där är ett sovrum, beroende om han har barnen så kanske det stör, men vet förstås inte. Nåja, får tänka mig för hädanefter i alla fall! :)

• Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 019
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 235
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 404
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
281
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka