Äsch, min är fortfarande nakenÅrets bockar är klädda. Saknas bara ljusslinga och ett sidenband
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, min är fortfarande nakenÅrets bockar är klädda. Saknas bara ljusslinga och ett sidenband
Men tror du inte att hon vill vara med och inreda själv??Nu har maken varit och hämtat det här. Vad tråkigt jag kommer att ha att göra det barnvänligt fram till julafton
Visa bifogad fil 158302
Men tror du inte att hon vill vara med och inreda själv??
Typ mellandagspyssel
Det borde väl inte vara ett problem? En diskmaskin centrifugerar ju inte eller håller på.Satte igång diskmaskinen för en stund sedan och råkade kolla klockan. 20. Hoppsan. Ett fyratimmarsprogram. Jag ber om ursäkt. Ärligt, hade inte satt igång den om jag visste att klockan redan var kväll!
De är ju inte tysta heller, mitt i natten.... Kan undra var dagen tog vägen bara så där!Det borde väl inte vara ett problem? En diskmaskin centrifugerar ju inte eller håller på.
Fast lever de verkligen om? Jag får erkänna att jag itne har en aning, jag har inte haft en diskmaskin i huset sedan jag var en onge, men tänker att så länge de inte vibrerar och har sig stör de inte andra lägenheter. Dessutom tycker jag att klockan tolv en lördagkväll är rätt legit.De är ju inte tysta heller, mitt i natten.... Kan undra var dagen tog vägen bara så där!
Våra varken disk eller tvätt lever direkt om mer än när tvättmaskinen centrifugerar men det är ju bara några minuter.Fast lever de verkligen om? Jag får erkänna att jag itne har en aning, jag har inte haft en diskmaskin i huset sedan jag var en onge, men tänker att så länge de inte vibrerar och har sig stör de inte andra lägenheter. Dessutom tycker jag att klockan tolv en lördagkväll är rätt legit.
Det var lite min tanke också, man måste ju få leva även om man lever i lägenhet. Jag har då aldrig tänkt mig särskilt mycket för innan jag startar en tvätt... däremot kanske jag inte möblerar om eller dammsuger golvlisterna en timme efter klockan tolv ens en lördag.Våra varken disk eller tvätt lever direkt om mer än när tvättmaskinen centrifugerar men det är ju bara några minuter.
Jag vet inte, jag är hörselskadad, svårt att avgöra hur mycket den egentligen låter. Men jag hör den. Hon ovanför bryr sig nog inte, hon verkar vara bra, så glad över att ha en bra granne där och han vägg i vägg är också bra, men där är ett sovrum, beroende om han har barnen så kanske det stör, men vet förstås inte. Nåja, får tänka mig för hädanefter i alla fall!Fast lever de verkligen om? Jag får erkänna att jag itne har en aning, jag har inte haft en diskmaskin i huset sedan jag var en onge, men tänker att så länge de inte vibrerar och har sig stör de inte andra lägenheter. Dessutom tycker jag att klockan tolv en lördagkväll är rätt legit.