Saknar paddan men inte exet som äger den. Min laptop tar 2 timmar att starta ska väl uppdatera massor, minns inte när den användes senastDet fick bli TV plus padda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Saknar paddan men inte exet som äger den. Min laptop tar 2 timmar att starta ska väl uppdatera massor, minns inte när den användes senastDet fick bli TV plus padda
Pommac!Sushi inköpt, kall pommac öppnad, Hockey semi kickar just igång.
Paddjäveln behagade hänga sig så den var på väg ut genom fönstretSaknar paddan men inte exet som äger den. Min laptop tar 2 timmar att starta ska väl uppdatera massor, minns inte när den användes senast
Sladda banan med hjälp av hästenHar klippt lite gräs runt stallet. Är galet trött idag, kommer efter allt skoj som varit. Passar bra med lite pyssel som inte kräver engagemang.
Ska sladda ridbanan med. Också lagom hjärndött. Mitt största bekymmer är om jag ska göra det före eller efter jag longerat Slyngelhästen
Pommac!
Helt underbart att den finns som light!!
Oki, 4-0 jahaaInget trav här nu, himmel
Samma här. Gillar ej värmenJag är så less på värmen nu
Jag mår både fysiskt och psykiskt dåligt när det är så här varmt. Vill kunna andas ordentligt och göra saker igen. Vi (jag och jorden) behöver vatten i form av regn nu innan allt bränns sönder.
2 vann v75 1Inget trav här nu, himmel
Tycker oxo om att gosa med den ibland men nu var det ett tag sedan men efter allt bärande av stenbumlingar så blir det nog ikvällJag har gosat med tensapparaten en stund så nu borde det funka att både spela hockey och köra trav
Kaffet laddat, vattenflaskan påfylld och katten sover så kanske får kolla i lugn och ro?
Bortklippt ?Fan, jag blev inte bortklippt
Edit: Och tack alla högre makter för mineralsmink!
Bortklippt ?