Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog cykeln en sväng till ridsportanläggninen några km bort och gick en sväng på loppisen. Så himla skönt att cykla en sväng! Väl hemma somnade jag i solen. Vi får väl se om det blir katastrof av det lite senare :p
88B55734-F610-4E5A-9CE4-56393C005356.webp

Varit på visning, eller rundvandring på gården och omgivningarna och lärt mig mer om historian bakom. Intressanta livsöden.
Många både från byn nära och även mer långväga människor som även varit här.
Höll dock på att glömma att det var idag så var på väg till stallet när personen som är ledande ringde och undrade om parkeringar :o
Innan poletten ramlade ner :rofl:

Jag har gosat med tensapparaten en stund så nu borde det funka att både spela hockey och köra trav :up:
Kaffet laddat, vattenflaskan påfylld och katten sover så kanske får kolla i lugn och ro?
Jag hade velat ha möjlighet att se hockeyn infälld, tror det heter PIP :confused: men min box verkar inte ha den funktionen :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 097
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 656
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
90 91 92
Svar
1 833
· Visningar
49 357
Senast: MJLee
·
Svar
1 999
· Visningar
56 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser