Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det har jag fått mig berättat, han är ju remitterad från Karolinska och hans läkare där kände tydligen den läkaren han fått på MSE. Jag håller tummar o tassar för att han kämpar på några år till i alla fall.Usch lider med er båda , hoppas han har glädje kvar och lite ork jag kan iaf. peppa med att MSE har väldigt bra personal inom cancer.
Visst är den , dessutom i hans fall obotlig det gör det ännu tristare.@Oldie: Så hemskt Cancer är en j-la skitsjukdom
Kan bara hålla med därJag avskyr verkligen separationer. Så det så!
Ingen direkt spännande info. att ge tyvärr. Hoppas det går bra.Ja det blir mycket TV idag. Har du några tips till V75
Jag hade velat ha möjlighet att se hockeyn infälld, tror det heter PIP men min box verkar inte ha den funktionenJag har gosat med tensapparaten en stund så nu borde det funka att både spela hockey och köra trav
Kaffet laddat, vattenflaskan påfylld och katten sover så kanske får kolla i lugn och ro?
Här är det TV + mobil, sunkigt!Jag hade velat ha möjlighet att se hockeyn infälld, tror det heter PIP men min box verkar inte ha den funktionen
Det fick bli TV plus paddaHär är det TV + mobil, sunkigt!
Här är det TV + mobil, sunkigt!
Min dator står i ett annat rum så då måste jag möblera om men det lockar mer och mer faktisktJag har dator/tv, iofs hockey på båda, jag står inte ut med svenska kommentatorer ibland så kör amerikansk stream men bättre kvalitet på tv med ljudet avstängt.
Detaljbild:Måste visa dagens loppisfynd för 5kr.
Bordstablett, jag är hopplös fotograf men ändå. Klart nöjd! Visa bifogad fil 15121