Inte här. Jobbar hela helgenNu är det helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte här. Jobbar hela helgenNu är det helg!
Har 57 dar kvar till min semesterLagt in ansökan om några dagars semester första och andra veckan i juni! Längtar som fasen efter att få vara ledig några dagar!
Vet. Kollar chat men inte löpen. Hade den som andra reserv och fick anv. första reserven2 vann v75 1
Migrän direkt efter utställningen, börjar bli mänsklig igen nu.
Som väntat så visade ena tiken magen för domaren Andra gången så skrattade publiken, då jag fick plocka upp henne och vända på henne...igen
Var även iväg på kvällen och räddade 3 fiskar. 2 platys och en stor mal. Vi är inteTorsdags kom lilla Ulf så nu bor hen i ett gammalt akvarium. En landlevande snäcka. Hen äter och kryper redan runt . Ska få sällskap av några till i nästa vecka oxå Visa bifogad fil 15131
Har du varit här?Kört flyttlass idag från Göteborg till Växjö. Nu ska bilen lastas ur, sen hem och parkera.
Under kan ibland ske. Bevis hos mig som har en blommande orkidéEn del av mig ville faktiskt att USA skulle vinna idag, vet inte riktigt varför. Men nu kommer Sverige ändå mosas av Kanada som vi brukar bli. Jo jag vet förra året var det Sverige men då hade vi Henke i mål.
Under kan ibland ske. Bevis hos mig som har en blommande orkidé
Det finns plastorkideerÄsch påminn mig inte, min orkidé dog så fort det blev vår. Nu är den stendöd, funderar på att köpa någon slags grön bladgrönsak och ha i fönstret istället.