Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äsch påminn mig inte, min orkidé dog så fort det blev vår. Nu är den stendöd, funderar på att köpa någon slags grön bladgrönsak och ha i fönstret istället.
Jag hade gett upp helt, sen fick jag 2 stycken av en som flyttade utomlands och den ena den som lever har fått spel 7 blommor och 5 knoppar. :nailbiting: Jag har haft den några år men tidigare ägarae hade härdat den så den inte fick helt panik när den kom hit. (övriga blommor jag fick *host och vissel* :o)

Drygt jobbigt för henne som missade repet vid Frihamnen (Gbgvarvet) med några sekunder men hon såg det inte ens, var nog tur det. Pratade med GP och fattade när dom snackade, åååh vad jag lider med henne :crazy: Var ju fler bakom men man såg i sändninge hur lite hon missade med, stackarn!

Nybadad och nyrakad. Nu är det läge för kläder och lite smink och sen bär det av till grannen för grillat och alkohol. Senare ikväll ska vi cykla till Vittaryd för där är det Rockabillykväll minsann :D.

Tänkte som så att jag kan anstränga mig lite för även om jag fortfarande träffar M så är jag i högsta grad singel.

Sommarmiddag hos vän på Norrmälarstrand

1AB72DB4-9A00-46E7-A0A2-8B52BC6D37E5.webp

Jag vantar pa att live feed for IPO DVG Nationals ska starta fran Californien. Jag har flera kompisar som tavlar och so far har alla gatt riktigt bra.
Figgen som blev arg for att jag inte "gjorde som han sa" och skrek at mig att jag minsann aldrig skulle fa ordning pa min hund pa mitt satt ... han fick 7 (sju!) poang av 100 mojliga och ar darmed diskad. :sneaky::o ... men det kanns faktiskt riktigt bra att min elev och mina tranings kompisar alla (so far) ar mer an godkanda (tranings kompisar har alla over 90 i spar) och eleven ar val godkand med 78 spar och 83 lydnad. :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 640
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 786
· Visningar
48 246
Svar
1 999
· Visningar
56 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur