Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det luktar ättika i mitt hus :yuck:. Jag försökte skura bort beläggningarna i duschen men det gick visst inte så bra. Men stinker gör det.

Hockeyn idag gör att min planering inte går ihop tidsmässigt och jag kan inte bestämma mig om jag ska sticka en snabbis på loppis, hade egentligen "behövt" ta mig till Hisingen men Göteborgvarvet idag ju så nix, det finns andra dagar massor av dagar under året. Så funderar på hur jag ska göra, med andra ord jag behöver resa tunga bakdelen nu ganska snart om det ska fungera alls tidsmässigt men verkar jobbigt.

Förkylningen är okej och verkar vara mest pollenreaktion, det har ju varit massor och jag har något år testat medicin och då mått bättre, hade jag känt att det verkligen var en ordentlig förkylning hade jag absolut inte funderat på att smita på loppis med massor av folk och riskera att sprida den till andra för något som inte är viktigt utan bara lite skoj. Nästa år ska jag baske mig komma ihåg att testa medicin igen.
Mobilen satt på flygplansläge så den hinner laddas tills jag kommer till beslut.
Åhh I-landsproblem men jag dricker cappucino och funderar samtidigt som jag stirrar på klockan :crazy:

Var och fick dropp igår, och det var den mest okomplicerade gången hittills tror jag. När jag kom hem sov jag förvisso hela dagen, men idag är jag inte så himla trött ändå. Hoppas det håller i sig! :D Förra gången kändes det som jag hade influensa i en vecka, gången innan dess två veckor och första gången var jag dålig i en månad.

Försöker aktivera mitt nya simkort (går från 3 till comviq) men det funkar inte :rage: bindningstiden på 3 går ut idag, och jag har ingen surf kvar (tänker inte köpa 0.2 gb för 49 spänn...) så jag måste iväg någonstans där det finns wifi, annars kommer jag inte ut på comviq och kan aktivera nya kortet :banghead: så här sitter jag, i bilen utanför jobbet och så funkar det inte! Har inte haft internet på 3 dagar. Detr himla lätt att sköta livet och företaget utan det :banghead:

Håller på med tre sorters biskvier (eller så är tanken i alla fall ;) ). Tycker att smeten till bottnarna blev lite lös, men förhoppningsvis blir det bra ändå! Det ska bli: hallonbiskvier doppade i vit choklad, blåbärsbiskvier doppade i mörk choklad, samt choklad-punschbiskvier doppade i mjölkchoklad. Och det blir ca 40 biskvier tillsammans - PUH :D !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 098
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 669
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
93 94 95
Svar
1 891
· Visningar
51 278
Svar
1 999
· Visningar
56 280

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur