Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller på med tre sorters biskvier (eller så är tanken i alla fall ;) ). Tycker att smeten till bottnarna blev lite lös, men förhoppningsvis blir det bra ändå! Det ska bli: hallonbiskvier doppade i vit choklad, blåbärsbiskvier doppade i mörk choklad, samt choklad-punschbiskvier doppade i mjölkchoklad. Och det blir ca 40 biskvier tillsammans - PUH :D !

Vill du ha min adress för att leverera? Är jag inte hemma kan du hänga dem på dörren :up:

Jaha vad ska jag hitta på? Hästarna står i stallet och sover, skönt att slippa flugorna. Katterna sover i klösträdet. Sambon jobbar. Kompisar har jag inga :arghh:
Funderar på att sy men har så många halvfärdiga projekt och dessutom är symaskinen skadad och borde uppsöka serviceman.

Jag löser nog lite korsord istället.

Dricker morgonkaffe och laddar för att gå ut och köra lydnad med Ammo sen. Känner mig så seg, men det är väl bara att bita ihop :p

Visade sig vara njursten igår men tack o lov bara grus. En sten vill jag inte känna på om enbart grus gjorde sådär ont.

Äter nu lunch. Sugen på att baka men vet inte vad. Kanske tar och bakar lite bullar, fixar kaffe, kidnappar mamma och åker iväg på en picknick..

Bara stört mig på 3 saker hittills:

1. Att den australienska tv värdinnan sa "this is historical. Megan isn't just an american marrying into the brittish royals BUT an american of mixed race :yuck:

2. Att Megan inte kunde gå själv. Att eftersom hennes pappa inte kan närvara så fick charles gå med henne. Urbota vidrig tradition som har sin grund i att lämna över ägarskapet av kvinnan :yuck:

3. Den amerikanska prästen var lite väl mycket... han kunde ha kortat ner det...

Bara stört mig på 3 saker hittills:
2. Att Megan inte kunde gå själv. Att eftersom hennes pappa inte kan närvara så fick charles gå med henne. Urbota vidrig tradition som har sin grund i att lämna över ägarskapet av kvinnan :yuck:

3. Den amerikanska prästen var lite väl mycket... han kunde ha kortat ner det...

Gick hon inte första biten själv just för att markera att kvinnan kan själv eller nåt sådant :confused: Det tror jag de svenska kommentatorerna sa i alla fall
Hennes far måste vara mycket upptagen som inte kan vara med på sin dotters bröllop :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 097
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 656
Senast: Mineur
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
90 91 92
Svar
1 826
· Visningar
49 304
Senast: bumpo
·
Svar
1 999
· Visningar
56 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser