Tortellini med ketchup och riven vitkålvad är den snabbaste maten ni gör själva? Behöver inte vara nyttig, bara snabb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tortellini med ketchup och riven vitkålvad är den snabbaste maten ni gör själva? Behöver inte vara nyttig, bara snabb
vad är den snabbaste maten ni gör själva? Behöver inte vara nyttig, bara snabb
Trodde först det var ett recept och tyckte inte alls det lät särskilt snabbt och inte så gott heller med couscous, spaghetti och stekt rågbrödKoka vatten. Häll över couscous i en bytta (med lock). Häll över frysta ärtor och majs i en annan bytta. Vänta 5 minuter. Tärna mozzarellaost eller annat lämpligt. Blanda.
Koka spagetti. Olivolja, salt, peppar.
Kan äta bara så . Eller med lite riven ost. Eller med en tärnat tomat. Eller med tomat+gurka+fetaost.
Ta fram två rågbrödsskivor ur frysen. Lägg i stekpannan medan den värms. Innan de bränns vänd de kort på andra sidan. Stek två ägg i den nu varma pannan. Lägg dessa på brödskivorna.
Alt. 1, alt 2, alt 3Tack för snabba tips! Kommer testas kommande två veckorna
Trodde först det var ett recept och tyckte inte alls det lät särskilt snabbt och inte så gott heller med couscous, spaghetti och stekt rågbröd
Kokar pasta, häller i olika frysta grönsaker (oftast broccoli, blomkål, ärter, edamamebönor). Ringlar över olivolja, örtsalt och valnötter. Ev. byter ut edamamebönorna mot några andra som finns i tetrapack. Vill jag ha såsigare häller jag i lite havregrädde när jag hällt av vattnet och värmer några minuter.vad är den snabbaste maten ni gör själva? Behöver inte vara nyttig, bara snabb
Men hur god såg inte den ut då?!!Stopp i jokkmokk!
Visa bifogad fil 76733
Men hur god såg inte den ut då?!!
När man sitter och funderar och funderar och funderar innan man inser det är PIZZA inte Drink…Bästa margaritan jag ätit!
Jag gjorde samma sak.När man sitter och funderar och funderar och funderar innan man inser det är PIZZA inte Drink…