Du har för lite smileys din jävla surskalle! (*30568412)Tillägg:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har för lite smileys din jävla surskalle! (*30568412)Tillägg:
Du har för lite smileys din jävla surskalle! (*30568412)
Ja! Och du bara fortsätter så, hallåååå liksomHaha, exakt! Vill man inte strössla sina inlägg med femhundraelva leende smileys så är man VRÅNG OCH SARKASTISK!!
Jag hatar att köpa skor. Och inte är jag speciellt förtjust i choklad heller.Dessa floskler på Facebook: "Om en man håller tyst har han inget säga, om en kvinna håller tyst bered dig på världens utbrott", "Minen på en kvinna som inte får handla skor" osv. Idiotiska stereotypier som sprids glatt.
Ja! Och du bara fortsätter så, hallåååå liksom
Och om man artigt berättar om förseningen så fort man får veta det förväntar jag mig ett artigt svar. T.ex. Ett tack för info och förslag på ny tid?
Påminner mig om när jag missade min massagetid, tog fel på kvart i och kvart över. Jag fick en utskällning OCH fick betala fullpris, men fick ingen ny tid. Grät när jag gick därifrån. Det var en födelsedagspresent från min man.
Jag gick aldrig tillbaka.
Väldigt onödigt med en utskällning och nog borde du kunnat få massage om det fanns någon tid kvar av bokningen, men jag förstår att du inte fick någon ny tid, det var ju inte deras fel att du missade.Påminner mig om när jag missade min massagetid, tog fel på kvart i och kvart över. Jag fick en utskällning OCH fick betala fullpris, men fick ingen ny tid. Grät när jag gick därifrån. Det var en födelsedagspresent från min man.
Jag gick aldrig tillbaka.
Väldigt onödigt med en utskällning och nog borde du kunnat få massage om det fanns någon tid kvar av bokningen, men jag förstår att du inte fick någon ny tid, det var ju inte deras fel att du missade.
Att man ska behöva använda tusen -smileys för att inte uppfattas som TVÄR och SUR i skriftspråk numera. Måste det vara så jävla nödvändigt? Kan jag inte bara få vara neutral liksom?!
Du får lägga till *styrkekjamizzz* längst ner i varje inlägg
Perfekt!Ska börja skriva mina inlägg såhär.