Störiga saker vi stör oss på del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig verkligen orimligt mycket på att min kollega väljer att dränka sin spårklippta häst från topp till tå med vatten efter varje ridpass så att han står dyngsur i x antal timmar. Jag förstår det verkligen inte och jag tycker synd om hästen.

Dessa floskler på Facebook: "Om en man håller tyst har han inget säga, om en kvinna håller tyst bered dig på världens utbrott", "Minen på en kvinna som inte får handla skor" osv. Idiotiska stereotypier som sprids glatt. :banghead:
Jag hatar att köpa skor. Och inte är jag speciellt förtjust i choklad heller.

Stör mig på vädret :arghh:
Regnar och blåser så det bara dånar i huset. Fick springa ut nu och rädda överdraget på bilen innan det for iväg.

• Gilla
Reactions: MCP
Stör mig på släkting på sambons sida som haft problem med sin karl i flera år. Total kvinnofälla. Nu har hon ställt ultimatum - skärp dig eller så är det slut. Och nu blir det bröllop i sommar och inom snar framtid gissar jag på ett barn till. Jag känner mig inte ett dugg säker på att han ändrat sig för evigt. Tror snarare hon sitter i skiten igen om några år. Då med två barn istället för ett.
Hoppas jag har fel :cautious:.

Och om man artigt berättar om förseningen så fort man får veta det förväntar jag mig ett artigt svar. T.ex. Ett tack för info och förslag på ny tid?

Påminner mig om när jag missade min massagetid, tog fel på kvart i och kvart över. Jag fick en utskällning OCH fick betala fullpris, men fick ingen ny tid. Grät när jag gick därifrån. Det var en födelsedagspresent från min man.
Jag gick aldrig tillbaka.

Påminner mig om när jag missade min massagetid, tog fel på kvart i och kvart över. Jag fick en utskällning OCH fick betala fullpris, men fick ingen ny tid. Grät när jag gick därifrån. Det var en födelsedagspresent från min man.
Jag gick aldrig tillbaka.
Väldigt onödigt med en utskällning och nog borde du kunnat få massage om det fanns någon tid kvar av bokningen, men jag förstår att du inte fick någon ny tid, det var ju inte deras fel att du missade.

Väldigt onödigt med en utskällning och nog borde du kunnat få massage om det fanns någon tid kvar av bokningen, men jag förstår att du inte fick någon ny tid, det var ju inte deras fel att du missade.

Jag menar alltså få boka en ty tid en annan gång. Hon var så fokuserad på att skälla på mig.

Jag förstår inte behovet att skälla. De fick fullt betalt, OCH behövde inte arbeta under tiden. Varför skälla? Det var ju inte med uppsåt. Jag bad om uräkta. OCH betalade fullpris.

Så dålig service.

Jag stör mig på min a-kassa!

De godkänner inte länk till kommunens hemsida för att verifiera att jag är fritidspolitiker. De måste ha intyg. Deras "datasystem kan inte hantera länkar"... :banghead: Ett intyg är ett dokument som gäller i den stunden det skrivs. En kommuns hemsida är ständigt uppdaterad. Vilket är mest trovärdigt?

Plus att de måste ha in förhandlingsprotokoll från min uppsägning. Vilket jag inte har. Det förhandlades centralt för hela landet. Och bröts sedan ner i regionerna. :banghead:

Nu väntar jag på att min personliga handläggare ska ringa upp. :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
93 94 95
Svar
1 899
· Visningar
87 262
Senast: EZMK
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 675
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 701
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008