Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hear hear!Stör mig på att svt inte har avicii's dokumentär öppen för visning från utomlands
Stör mig på att svt inte har avicii's dokumentär öppen för visning från utomlands
Hear hear!
Mjo, jag har hört om diverse lösningar men vet inte om mitt samvete kan med att "fuska" på det viset... Särskilt inte när det gäller en dokumentär om någon som nyligen dött. Men jag kommer att vara i Sverige i åtminstone två omgångar innan dokumentären försvinner från SVT Play, så det går ingen nöd på mig egentligen!Lösningen stavas "Browsec" för Chrome Den gjorde att jag kunde titta på hästgrenarna under OS på BBC eftersom jag inte pallade med de svenska kommentatorerna
Edit: Chrome tror fortfarande att jag är i UK, jag har inte kommit mig för att stänga den
Starta en ny tråd med orginalstörningen du stör dig påJag stör mig på att jag hade tänkt meddela en sak som stör mig, men så är tråden 102 sidor lång och lär låsas när som helst. Så nu stör jag mig i tystnad en stund till, på min originalorsak till störning.
Verkar inte finnas... starta du enHittar inte den nya tråden? Finns den än? Vill inte skapa någon ifall det redan finns?