Stör mig på att jag får skoskav. Av den ENA skon men inte den andra. Va fan?
olika stora fötter? Det har jag och det är störigt värre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stör mig på att jag får skoskav. Av den ENA skon men inte den andra. Va fan?
Vilket märke? Vet nya tampax har fått mycke skit.Mina favorittamponger har fått ny design och blivit helt värdelösa, blött igenom flera gånger hände saldrig med den gamla designen. på den
Säkerligen. Men det skiljer vilken fot som får skav i olika par skorolika stora fötter? Det har jag och det är störigt värre
Säkerligen. Men det skiljer vilken fot som får skav i olika par skor
Gud så störigt!Mm förmodligen för att ibland hittar man ett par som passar perfekt på högra foten och då blir vänstra skon lite för stor eller så hittar man ett par som passar perfekt på vänster och då blir höger lite för liten
min högra fot är något bredare än den vänstra, lätt irriterande
Har en sån också, nykär 40 årig kille som skriver ungefär likadant o om alla uuuuunnderbara hotell dom åker runt på. Inlägg fyllda med heart . Förr skrev han bara om jobbet o hur mycket han jobbade(egen firma), har inte sett ett dugg om det dom senaste 3 månaderna. Knäpptyst.Stör mig något otroligt på ett par i 40-års åldern som ibland dyker upp i mitt flöde iom en gemensam bekantskap. Jag menar titta på den här statusen bara
"Tack min älskling för en trevlig å mysig helg. Du är så sjukt bäst och underbar du är tveklöst kvinnan i mitt liv,min livskamrat och stora kärlek.Älskar dig till månen och tillbaka min lilla goa fästmö"
What dom som var så bra förut
På att jag tagit fel på datum hela veckan och just insåg att den lammfärs + grädde jag tänkt använda till middagen ikväll i själva verket gick ut igår och inte idag. I vanliga fall struntar jag i datummärkningar, men när det gäller just köttfärs känns det sådär.
Ja, jag brukar också köra efter den devisen. Just den här gången är den tyvärr brun/grå hela vägen igenom och luktar vinägerOm den ser ok ut och luktar ok så är det bara att använda helt oavsett vad som står på datummärkning.