Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
WTF?!Att jag precis blev erbjuden pengar för sex när jag satt på busshållplatsen minding my own business. Och när jag snäste av honom så han "det är okej". Och frågade om jag rakar mig.
Haha men eller hur? Tänkte på det med idag. Eller om man får det, så är det inte på samma ställen .. Likaså när skosnöret går upp hela tiden på ena skon men aldrig på den andra trots likadana snören och samma knytningStör mig på att jag får skoskav. Av den ENA skon men inte den andra. Va fan?
Ja! Sådär gör mina vinterkängor. Snöret på den vänstra går alltid upp!Haha men eller hur? Tänkte på det med idag. Eller om man får det, så är det inte på samma ställen .. Likaså när skosnöret går upp hela tiden på ena skon men aldrig på den andra trots likadana snören och samma knytning
Reklamera bara vänsterskonJa! Sådär gör mina vinterkängor. Snöret på den vänstra går alltid upp!
Det hade varit nåt!Reklamera bara vänsterskon
JagNär man försöker vara lite schysst och serviceminded och erbjuder någon välja tid för mötet "jag kan hela fredagen" så vill dom komma 08.30.
08.30?! Vem vill gå på ett möte då om man inte måste?
Jag har ett ljud i min bil från något som verkstaden kallar för "klonkleden".Nånting baktill i min bil låter boing när jag kör ner från fartgupp och sånt
Haha! Får hoppas på samma sak här om det inte är något lättfixat, men låter som om nånting sitter löst. Kanske går att fixa med silvertejp eller kattstrypare? Får se hur det ser ut undertill imorrn när den ändå ska hissas upp för däckbyteJag har ett ljud i min bil från något som verkstaden kallar för "klonkleden".
Jag är välkommen in att byta när jag inte står ut längre. Det är inget farligt.
(det är en pegutt 308)