Kör minioner versionenJag älskar också Despacito och lyssnar på den flera gånger i rad .
OBS versionen utan herr Bieber alltså.
(Förstår dock att det är störigt att höra grannarnas musik!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kör minioner versionenJag älskar också Despacito och lyssnar på den flera gånger i rad .
OBS versionen utan herr Bieber alltså.
(Förstår dock att det är störigt att höra grannarnas musik!)
Nej men usch vad är det?Kör minioner versionen
Alltså jag skulle tvärdö. Alternativ springa iväg eller skrika för blotta livetAlltså
Satt på en nästan helt tom buss, I princip alla säten är lediga. En kvinna går på med ett litet barn. Efter en stund kommer kvinnan fram till var jag sitter, sätter barnet på platsen bredvid mig och går iväg och sätter sig någon helt annanstans??? Så där sitter jag bredvid en okänd 3-4 åring och undrar vad tusan som hände
Version avminionera på despacito låtenNej men usch vad är det?
Version avminionera på despacito låten
Youtube funkar inte Kan se videos om jag googlar men ingenting runtom de, hur ska jag nu undvika att städa?!
Det gör jag redan, men jag vill youtubea också juuuuHäng här ett tag?
Det där verkar vara "Location based" nyheter med tanke på att det bara är om kungsholmen i princip. Bor du du i närområdet?Att den här får så mycket plats i media. Här på aftonbladets sida.
SvD var jag tvungen att sluta gilla på Facebook eftersom de postade så mycket ”nyheter” om objektet.
Visa bifogad fil 13508
I Sthlm ja men det finns väl viktigare Sthlmsnyheter än ”den där”.Det där verkar vara "Location based" nyheter med tanke på att det bara är om kungsholmen i princip. Bor du du i närområdet?
Säkerligen men skulle gissa att det handlar om att den visar artiklar som har störst chans att generera ett klick och då baserat på andra användare och områden på något sätt. Det är nog tyvärr så att det genererar väldigt mycket klick och därför visas detI Sthlm ja men det finns väl viktigare Sthlmsnyheter än ”den där”.
stör mig på att dom påstår att ingen skulle ha reagerat om det hade varit en naken kvinna. Hade dom målat dit en spretande vagina hade folk tametusan reageratAtt den här får så mycket plats i media. Här på aftonbladets sida.
SvD var jag tvungen att sluta gilla på Facebook eftersom de postade så mycket ”nyheter” om objektet.
Visa bifogad fil 13508
När man försöker vara lite schysst och serviceminded och erbjuder någon välja tid för mötet "jag kan hela fredagen" så vill dom komma 08.30.
08.30?! Vem vill gå på ett möte då om man inte måste?
Var får du upp den listan? Det ser jättekonstigt ut att en del grejer är så gamla, jag får i liknande listor bara upp Senaste nytt och Vad andra läser.Att den här får så mycket plats i media. Här på aftonbladets sida.
Visa bifogad fil 13508
Att den här får så mycket plats i media. Här på aftonbladets sida.
Visa bifogad fil 13508