Stör mig på att jag är märkligt attraherad av Matt i Australian Masterchef
Jag är fascinerad av hans kläder och stil
Men för mig är det Gary
Jag stör mig på er.
GEORGE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stör mig på att jag är märkligt attraherad av Matt i Australian Masterchef
Jag är fascinerad av hans kläder och stil
Men för mig är det Gary
Men jag gillar de andra två ocksåJag stör mig på er.
GEORGE
Begreppet minimage och minimageland får det att vridas i magen på mig Fattar inte varför allt ska gullas till, inte ens en magoperation går fri?!
Äh, ät lite charkisar så lugnar du dig snart!
(ok, jag ska på riktigt sluta nu.)
Ok, hen vinner!
Gud, om jag någonsin skaffar barn i Sverige kommer jag att ha det jättesvårt när barnet kommer in i förskoleåldern...
Men euww Det är då man får smälla till mänskan. Bara att skylla på alla hormoner man får av maggisenKom att tänka på att jag stör mig extremt på att en kollega till mig kallar mig för "maggisen", för att jag har en gravidmage. "Hur mår lilla maggisen idag?" sagt med typ seriefigursröst. Jag kräks.
Jag trodde föris ingick i vuxenmysetMen så är det nog i vissa kretsar.
Måste ha lite föris innan vuxenmys.
Vilket naturligtvis är helt vansinnigt. Där ligger USAs lagstiftning ljusår före Svensk. Oavsett så döms båda (det räcker att vara på platsen så åker man på medhjälp, j.fr Annika Östberg) att båda eller flera ska gå helt fria för att båda skyller på den andre är fullständigt galet.
Döms båda (och alla vet om det) så lär den oskyldige lätta sitt hjärta och kanske t.o.m bidra med bevisning så rätt gärningsman blir dömd.
Nä då, sånt sysslar bara dummisar med! Jag är en sådan där smartis vet duVarför det? Kommer du känna ett behov av att lägga till -is på alla ord?
Men euww Det är då man får smälla till mänskan. Bara att skylla på alla hormoner man får av maggisen
Bemötande.. Jo, Jag vet att det ibland kan hoppa ut grodor ur munnen och vederbörande gör säkert ett jättebra jobb; MEN: Jag ringer till tandläkarmottagningen för att meddela att avkomman blir sen pga. att bussen är försenad (troligtvis pga olyckor efter vägen. Halka idag). Avkomman har ringt från busshållplatsen. Och får till svar att; Jo men vet du, problemet är att vi har andra patienter också.. Ej, ja, det är ju därför jag ringer och meddelar er förseningen !!!