Verkligen! Noll omvärldsanalys..Var tvungen att gå in och lyssna. Alltså så pinsamt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen! Noll omvärldsanalys..Var tvungen att gå in och lyssna. Alltså så pinsamt![]()
Det brukar man kunna lösa själv genom att logga in på hemsidan och vidare till där du begränsar om kortet ska kunna användas utomlands, vilka länder, vilka belopp, hur mycket du kan ta ut per vecka, betala per vecka och hur stora belopp du kan swisha.Beloppsgränser för fakturabetalningar. Har mycket fakturor nu under renoveringen och fick plötsligt inte lägga upp betalningen i internetbanken. Fick sitta i kö till telefonbanken för att be om hjälp men när jag kom fram efter en kvart hade de tekniska problem och lösningen var "ring igen efter lunch så kanske det har gått över"Har mailat mina hantverkare för att se om vi kan göra om betalplanen så att inga fakturabelopp överstiger gränsen...
Valgrejor är bra till mycket, under en längre tid kissade mina valpar på centerns valtidningÄvla blomflugor. Nu är de spridda över hela nedervåningen.
Fått lägga ett papper (gammal valsedel - de är bra till mycket. Tar vara på en hel bunt varje val) över glaset för att inte få flugor i det goda.
Vi var i tidningen med vårt diplomsto.Valgrejor är bra till mycket, under en längre tid kissade mina valpar på centerns valtidningBra att ha vänner som inte tycker lika än en själv.
Använd valsedlarna till strutar du sätter över ett glas med "dränkblandning", då flyger de ner men tar sig inte ut.Ävla blomflugor. Nu är de spridda över hela nedervåningen.
Fått lägga ett papper (gammal valsedel - de är bra till mycket. Tar vara på en hel bunt varje val) över glaset för att inte få flugor i det go
Been there, done thatEtt nyhetsbrev jag får i jobbmailen lite då och då envisas med att stava mitt namn fel. Det värsta är att det är jag som en gång stavat mitt eget namn fel, när jag registrerade mig för nämnda nyhetsbrev.![]()
Enligt banken var den inte möjligt att höja betslningsgränsen över 250'/7 dagar. Kanske olika för olika banker, inte första gången min bank inte är ledande på kundserviceDet brukar man kunna lösa själv genom att logga in på hemsidan och vidare till där du begränsar om kortet ska kunna användas utomlands, vilka länder, vilka belopp, hur mycket du kan ta ut per vecka, betala per vecka och hur stora belopp du kan swisha.![]()