Störiga saker vi stör oss på, del 39

Min Fire stick slutade att fungera. Jag är visst rätt tv- beroende...Jag försökte först få det att fungera med normala metoder. Stänga av, uppdatera osv men inget hjälpte. Så jag bad dottern om hjälp. Vi höll på i flera timmar för att få det att fungera igen. Nu har jag tv igen. Tack!

.

Nu börjas det igen
1742669795826.webp

Kan inte logga in i Instagram appen, den kräver att jag godkänner inloggning på annan enhet men jag får inte upp något :banghead:

Online-recensioner.
Osäker på om jag är mer irriterad på butiker som tjatar om att man ska lämna omdömen, eller folk som inte lämnar omdöme om varan i sig.

Hittade en vara, som fått lite dåligt omdöme, kollar recensioner om varför. Läser något i stil med "har inte fått varan ännu, orimligt att behöva vänta flera veckor på den".

Tack, precis vad jag behövde veta kring varan, att den inte verkade finnas på lager just då.

Online-recensioner.
Osäker på om jag är mer irriterad på butiker som tjatar om att man ska lämna omdömen, eller folk som inte lämnar omdöme om varan i sig.

Hittade en vara, som fått lite dåligt omdöme, kollar recensioner om varför. Läser något i stil med "har inte fått varan ännu, orimligt att behöva vänta flera veckor på den".

Tack, precis vad jag behövde veta kring varan, att den inte verkade finnas på lager just då.
Eller såna som ger en stjärna med kommentarer i stil med "Spade". Jo, jag vet att det är en spade men vad har den gjort för att förtjäna en stjärna?

Folk som gapar och skriker om att få tillbaka Roger Nordin trots att han är ”ledig” pga en utredning om mobbning mm på arbetsplatsen.
Visst, vi vet inte mer än det vi har läst men folk verkar skita fullständigt i om han är skyldig eller inte, de ska bara ha tillbaka honom….

Min mobil kraschade totalt och fastnade i en loop där den kraschar varje gång den försöker starta, vilket leder till att den försöker starta om sig, kraschar igen, och så pågår det så var 15 sekund i ungefär 20 minuter innan den ger upp.

Medan jag satt och googlade efter potentiella lösningar på problemet kraschade datorn.

Nu har jag lyckats få igång datorn igen och mobilen är inlämnad på reparation, men summa summarum kan vi väl säga att jag stör mig på elektronik 🤦‍♀️

Jag har förlorat hoppet om mänskligheten. Det har sakta kommit krypande under en lång tid, men jag tror det dog idag. Vi är en ond art som inte förtjänar att överleva. Läste om den amerikanska som nekades att boarda sitt flyg med sin lilla 9 år gamla hund. Hon försvinner in på toaletten och kommer senare ut utan hunden. En städare går in efter henne och hittar hundmat i papperskorgen, fullt med vatten och den dränkta hunden. 😭

Fy :devil:, levt med matte som ska vara tryggheten i nio år, bara för att bli dränkt i en flygplatstoalett för att hon ska med flyget. Stackars hund, vilken ångest och må hon brinna den förbannade häxan! :rage:

Jag har förlorat hoppet om mänskligheten. Det har sakta kommit krypande under en lång tid, men jag tror det dog idag. Vi är en ond art som inte förtjänar att överleva. Läste om den amerikanska som nekades att boarda sitt flyg med sin lilla 9 år gamla hund. Hon försvinner in på toaletten och kommer senare ut utan hunden. En städare går in efter henne och hittar hundmat i papperskorgen, fullt med vatten och den dränkta hunden. 😭

Fy :devil:, levt med matte som ska vara tryggheten i nio år, bara för att bli dränkt i en flygplatstoalett för att hon ska med flyget. Stackars hund, vilken ångest och må hon brinna den förbannade häxan! :rage:
Det är så jä-la hemskt så det går nästan inte att ta in…

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker. 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
96 425
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
95 175
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
102 067
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill... 12 13 14
Svar
263
· Visningar
12 853
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka