Jag plockade på mig 5 munkar då jag ville prova en ny. Det är 4 för x kr. Kommer hem å upptäcker att kassörskan bara slog in 4 st så nu har jag snott en munk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min försvann så jag hade tur![]()
Nej som vuxen.Jag antar att du hade det när du var yngre? Då kan den växa bort sas. Får en astma i vuxen ålder är det inte lika kul.
Sätt dig ute och kissa för då kommer bärgaren innan du fått upp byxorna igen.Bärgaren sa att det skulle ta 45-60 min att komma hit. Det har snart gått två timmar. Vi hade kunnat vänta hemma istället för att sitta här och glo. Är dessutom kissnödig.
Jag har smort in fötterna med svampmedel och nu gnisslar dom![]()
![]()
Har fått såna där mail flera ggr, numera öppnar jag dem inte ens utan slänger direkt.Nu börjas det igen
Visa bifogad fil 164342
Eller såna som ger en stjärna med kommentarer i stil med "Spade". Jo, jag vet att det är en spade men vad har den gjort för att förtjäna en stjärna?Online-recensioner.
Osäker på om jag är mer irriterad på butiker som tjatar om att man ska lämna omdömen, eller folk som inte lämnar omdöme om varan i sig.
Hittade en vara, som fått lite dåligt omdöme, kollar recensioner om varför. Läser något i stil med "har inte fått varan ännu, orimligt att behöva vänta flera veckor på den".
Tack, precis vad jag behövde veta kring varan, att den inte verkade finnas på lager just då.
Det är så jä-la hemskt så det går nästan inte att ta in…Jag har förlorat hoppet om mänskligheten. Det har sakta kommit krypande under en lång tid, men jag tror det dog idag. Vi är en ond art som inte förtjänar att överleva. Läste om den amerikanska som nekades att boarda sitt flyg med sin lilla 9 år gamla hund. Hon försvinner in på toaletten och kommer senare ut utan hunden. En städare går in efter henne och hittar hundmat i papperskorgen, fullt med vatten och den dränkta hunden.
Fy, levt med matte som ska vara tryggheten i nio år, bara för att bli dränkt i en flygplatstoalett för att hon ska med flyget. Stackars hund, vilken ångest och må hon brinna den förbannade häxan!
![]()
Nej, fick så ont i hjärtat att läsa om det. Tror det var en dvärgschnauzer.Det är så jä-la hemskt så det går nästan inte att ta in…