Vill inte ha rå muuuuuuuMuuuu är ingen fara med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill inte ha rå muuuuuuuMuuuu är ingen fara med.
Vill inte ha rå muuuuuuu
Nä där går gränsen. Den säger inte bara muuu... du får jaga efter den ocksåDet som är så gott Åt en gudomlig råbiff i Luleå när jag var där
Eftersom jag inte kan identifiera mig i appen kan jag inte heller välja någon kod. Jag får inget sms vid inloggningen då banken bara har mitt gamla nummer som inte är i bruk för närvarande, pga att mitt bankID inte fungerar.Min bankID kod valde jag själv. I appen.
Jösses, låter som rejält krångel. Hoppas allt går att fixa.Eftersom jag inte kan identifiera mig i appen kan jag inte heller välja någon kod. Jag får inget sms vid inloggningen då banken bara har mitt gamla nummer som inte är i bruk för närvarande, pga att mitt bankID inte fungerar.
Nu ska jag skicka mitt ID och den påskrivna kvittensen till min granne så han kan hämta ut mitt rek och sedan läsa upp den nya koden för mig, så att jag sedan kan återställa mitt bankID och betala flytten av hästarna och släpvagnhyror.
Ja, nu ska jag skicka avin och mitt körkort till grannen så får han hämta upp det och sedan läsa upp koden för mig i mobilen.Jösses, låter som rejält krångel. Hoppas allt går att fixa.
Åh. Dom är bra. Undrar om de finns som ljudböcker via biblioteket...Irriterad. Läser samlingar av detektivnoveller (Isac Asimov) och det är en novell jag vill läsa om, men kommer inte ihåg namnet och nu har jag gått igenom sex böcker utan att hitta den.
En ginst.@Tuvstarr ok, nu är jag rejält nyfiken. Vad sjutton var det för växt?
Eller, ja, det är ju alltså bra att man går igenom sin trädgård om man har skaffat valp. Men om man vill göra sig av med någon växt efter genomgången är det nog lämpligt att bara göra det, inte upprörd ringa butiken där man köpte växten.En ginst.
Ja, en ginst. Gul.
Visst, man ska inte äta den. Men den är inte giftigare än många andra prydnadsväxter. Och man kan liksom inte riktigt komma på det efter att man köpt valp, att man har något i trädgården som kan vara giftigt om valp äter det.
Men baserat på hur han lät i telefonen var det som om plantan varit radioaktiv och köttätande, och då vi inte riktigt blev klara på vad det var för växt han pratade om kändes det ändå bäst att åka och hämta den. Om det nu skulle ha varit någon totalt livsfarlig som borde förbjudas, vilket det var enligt kunden.
Ja ja, ny dag, nya kunder, nya galenskaper.