Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste i nån ointressant fbgrupp att det var något om att ventilationen inte var inställd rätt? Alternativt att ett filter för ljud saknades?Det har varit folk som justerat ventilationen idag. Positivt är att köksfläkten faktiskt fungerar och fyller en funktion nu. MEN när fläkten inte är igång är det ett ständigt, ihärdigt pip (som ändrar ton stup i kvarten) från ventilationen Inte vinden som susar utan irriterande pip
Det låter som det kan vara något sådant! Tack, då har jag några förslag på vad det kan vara som felasJag läste i nån ointressant fbgrupp att det var något om att ventilationen inte var inställd rätt? Alternativt att ett filter för ljud saknades?
Stör mig också på att min hyresvärd vill höja hyran med 15% (!) och vägrar förhandla på vettigt sätt med hyresgästföreningen Hyresgästföreningen förklarar det som att de systematiskt drar ut på förhandlingarna bl.a. Kom igen, jag bor i lägenhet i original från 60-talet. Hur mycket ska man behöva betala för en risig lägenhet? Har bott här i 3 år och kommer nästa år betala runt 2800 kr mer i månaden än när jag flyttade in.
Känner igen problemet. Mvh lackeraren som kan störa sig på minsta avvikande nyans.Hittade ett gulligt tyg med Bilar-referens. Skickar till sambon som inte alls lägger märke till helheten med den söta ko-traktorn utan bara ser att traktorn inte är korrekt ritad. Nu kan jag inte o-se det, störigt