Att min journal på 1177 helt plötsligt är väldigt klen. Knappt några anteckningar alls. Inte ens från dagens rådgivning med vårdcentralen. Bah.
Allting från regionen är ”borta”. Från alla år. Så himla märkligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att min journal på 1177 helt plötsligt är väldigt klen. Knappt några anteckningar alls. Inte ens från dagens rådgivning med vårdcentralen. Bah.
Så är det ofta för mig, region Stockholm, brukar fungera efter några timmar eller iaf dagen efter.Allting från regionen är ”borta”. Från alla år. Så himla märkligt.
Så är det för mig med ibland. Innan idag när jag loggade in var det 120ish anteckningar. Nu var det 875+Allting från regionen är ”borta”. Från alla år. Så himla märkligt.
Så är det för mig med ibland. Innan idag när jag loggade in var det 120ish anteckningar. Nu var det 875+
Du kan få det vi ska få i Oslo nästa vecka, har definitivt inte behov av mer regn.Vi har inte ens fått något regn öht på flera veckor, sist tror jag grannen mätte upp 2 mm.
Ja det där fattar jag inte heller.Mobilanpassade webbsidor där man ska anmäla sig till evenemang/studier/whatever via en qrkod. Ursäkta, men sitter jag med mobilen kan jag inte scanna en kod. Någon länk finns inte..
https://sverigesradio.se/artikel/just-nu-alvsborgsbron-avstangd-for-all-trafik-aven-batarJag stör mig på att Älvsborgsbron är helt avstängd utan någon info om vad som hänt eller hur länge den ska vara stängd. Den är mellan där jag är nu och dit jag ska i rusningstrafik senare idag. Vill helst inte köra bort till Hisingsbron när alla andra är ute och kör. Det är jobbigt nog att köra i rusning i Göteborg utan att bege sig in i så centrala delar.
Med tanke på bristen på information är det tråkigt nog antagligen en hoppare
Nä, de borde ju veta att många surfar på mobilen. De har ju anpassat sidan efter det till och med. JättekonstigtJa det där fattar jag inte heller.
NU kom regnet som skulle kommit inatt, lagom tills jag ska börja köra bort grejer som ska slängas men även grejer som ska sparas.Du kan få det vi ska få i Oslo nästa vecka, har definitivt inte behov av mer regn.