Bra tips, det ska jag kolla upp. Det vore ju en perfekt lösning.Det går inte att hyra säckärra hos er? Vi har hyrt över helgen för typ 100 kr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra tips, det ska jag kolla upp. Det vore ju en perfekt lösning.Det går inte att hyra säckärra hos er? Vi har hyrt över helgen för typ 100 kr.
Läste horungen istället för honungen och hade väldigt svårt att förstå sammanhanget. Stör mig på att jag vägrar acceptera att synen försämrats med åldern och skjuter upp att boka synundersökning.Börjar jag få ont i halsen?! NEJ!! Har inte tid att vara sjuk!
Blir till att ta med sig honungen till jobbet tror jag.
Jag fick ändan ur vagnen efter många månader och var på synundersökning i måndags (tog typ 10 minuter) och ska hämta ut nya terminalglasögon på måndag . Om du har sånt arbete så är det många arbetsgivare som bekostar.Läste horungen istället för honungen och hade väldigt svårt att förstå sammanhanget. Stör mig på att jag vägrar acceptera att synen försämrats med åldern och skjuter upp att boka synundersökning.
Men tänk vad mycket tråkigare livet skulle bli om man läser allt rätt. Nu var vi ju flera som roades av @Holdyourhorses felläsningJag fick ändan ur vagnen efter många månader och var på synundersökning i måndags (tog typ 10 minuter) och ska hämta ut nya terminalglasögon på måndag . Om du har sånt arbete så är det många arbetsgivare som bekostar.
Finns det punkteringsfria hjul till din barnvagnsmodell?Punktering på barnvagnen. Igen!! Vi bytte ju innerslang igår..
Vet ej. Har lämnat in till cykelverkstad som skulle kolla på det och laga åt oss. Det är alltså pyspunka, trots ny slang..Finns det punkteringsfria hjul till din barnvagnsmodell?
Det hänger nog mycket ihop med att jag hade glasögon under stora delar av min uppväxt då jag har ett medfött muskelfel och skelar. Det var så gött att slippa de där flaskbottnarna när jag kom in i tonårenJag fick ändan ur vagnen efter många månader och var på synundersökning i måndags (tog typ 10 minuter) och ska hämta ut nya terminalglasögon på måndag . Om du har sånt arbete så är det många arbetsgivare som bekostar.
Vi dör här med...Värmen. Liksom vem beställde 28° nu?! Jag dör. Eleverna dör. Vidriga arbetsförhållanden.