Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grannen är 70+, kan tänka mig att hon tycker att den är söt. Min mormor matade fåglarna från sin balkong i Vasastan fast man inte fick, hon sa att det fick henne att känna sig lite mindre ensam.Hur gammal är grannen? Eller det har egentligen inte så enorm betydelse, men när jag läser denna berättelse tänker jag på de populära videos man kan se där någon blivit vän med en ekorre, eller flera, och matar dessa så att de lär sig att komma till fönstret. Ibland lägenhetskomplex, ibland hus.
Känns som en typisk grej inspirerad av vad man sett på sociala medier.
Var det inte förbjudet? Då är det väl hyresvärdens sak att förklara varför det är olämpligtNu har grannen lagt ut mera mat åt ekorren
Jag har kontaktat hyresvärden, men reaktionerna därifrån är väldigt långsamma. Hoppas att det beror på att det är semestertider.Var det inte förbjudet? Då är det väl hyresvärdens sak att förklara varför det är olämpligt
Aaah, ja så kan det ju vara. Och inte lätt när det samtidigt blir olägligt för en som granne.Grannen är 70+, kan tänka mig att hon tycker att den är söt. Min mormor matade fåglarna från sin balkong i Vasastan fast man inte fick, hon sa att det fick henne att känna sig lite mindre ensam.
Samma här, det är inte roligt nu.Stör mig på den 25 mulna graderna, med hög luftfuktighet. Blir genomblöt av svett och andfått bara av att gå över gräsmattan till gästhuset.
Jag är inte avlad för det här klimatet.
Men 3 flaskor? Borde väl räcka gott och väl, eller är det 3 olika sorter?2: Glömde köpa nässpray från webbapotek, har gjort 4 beställningar på sistone och glömt nässpray varje gång, har nog bara 3 flaskor kvar.
3 flaskor är ju ett halvårs förbrukning om man tar varje dag typ. Å de hoppas jag verkligen inte du gör?!1: Jag får hosta av allt.
Fluortabletter, tandkräm, hårtbröd, mat, frukt, nässpray plus alltid när jag släckt och ska sova(?). Måste hitta rätt läge när jag ska sova, annars får jag en hostattack varannan minut.
Har iofs varit förkyld så hoppas det blir bättre om nån vecka.
2: Glömde köpa nässpray från webbapotek, har gjort 4 beställningar på sistone och glömt nässpray varje gång, har nog bara 3 flaskor kvar.
Tänkte skriva detsamma. @Rosett3 flaskor är ju ett halvårs förbrukning om man tar varje dag typ. Å de hoppas jag verkligen inte du gör?!
Men 3 flaskor? Borde väl räcka gott och väl, eller är det 3 olika sorter?
3 flaskor är ju ett halvårs förbrukning om man tar varje dag typ. Å de hoppas jag verkligen inte du gör?!
Det är bara 10 ml per flaska ju. Det räcker inte ett halvår.Tänkte skriva detsamma. @Rosett
3 flaskor är ju ett halvårs förbrukning om man tar varje dag typ. Å de hoppas jag verkligen inte du gör?!