Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läge att kontakta fysio/VC?Stör mig på att min fot inte känns bra idag alls
Skönt att bo i stan ibland, bara cigarettrök, lukten av gamla sopor och en svag lukt av marijuana.Bonden har gödslat utanför så nu stinker det grisskit inne Vi har haft öppet för att det har varit så varmt, men nu blev det lite väl påtagligt så fick stänga
HahaSkönt att bo i stan ibland, bara cigarettrök, lukten av gamla sopor och en svag lukt av marijuana.
Och där har någon simmare till och med hamnat på sjukhus. Om de bara hade haft kolloidalt silver till hands när de ändå renade vattnet!Jag blev inbjuden för att bada i badtunna vid lämpligt tillfälle.
Trevligt.
På det följde en berättelse om hur de inte behövt byta vattnet i tunnan en enda gång i sommar trots flitig användning, då de använder kollodialt silver och någon kristall och vad fan det nu var.
Inte lika trevligt längre, jag tror jag åker och badar i Seine i stället, tror att det är lite renare där
Ja. Och kristaller!Och där har någon simmare till och med hamnat på sjukhus. Om de bara hade haft kolloidalt silver till hands när de ändå renade vattnet!
Och då har de ändå spenderat många miljarder i åtgärder för att rena floden och ändå missat dessa enkla lösningar. Skandal!Ja! Då hade folk sluppit bli sjuka!
Min s-tangent håller på att bli knasig. Den hinner göra flera sss på ett normalt tryck så jag får sitta och sudda bort dem.
Känner att störighetsfaktorn ökar exponentiellt med antalet tillfällen det inträffar.
Om saker inte förändras kommer jag snart få träda in i klubb @dobbis
Alltså det måste ligga en förbannelse över tradera-paketet jag gnällde över i förra tråden. Säljaren skickade iväg paketet efter 2 veckors försening, det var den 30/7. Paketet åker med DHL och skulle vara framme 1/8. På terminalen knappt 10 mil härifrån, där den lokala budbilen plockar upp paket för utkörning, verkar det ha blivit felscannat och det åkte tillbaka till utlämningsstället som säljaren använde inga uppdateringar från DHL sedan 1/8.
Kommer jag någonsin få hit det och kommer det ens vara rätt grej i lådan? Jag vet knappt vad jag ska tro eller hoppas på längre