Jag har exakt samma problem som du. Vad sysslar smålänningarna med egentligen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En bekant på landet körde ut bakänden av traktor precis på millimetern utanför vägbanan. Efter en häck i en kurva,,,,,Vi har pratat om det så många gånger men riskerna att de skulle köra ihjäl sig är för stor.
Har kontaktat Trafikverket om fartkamera men svaret blev typ att vägen inte uppfyller kraven för det.
Det luktar kretsloppBonden har gödslat utanför så nu stinker det grisskit inne Vi har haft öppet för att det har varit så varmt, men nu blev det lite väl påtagligt så fick stänga
Allt annat än leverera paket uppenbarligenJag har exakt samma problem som du. Vad sysslar smålänningarna med egentligen?
Allt annat än leverera paket uppenbarligen
jag tror hon tänkte på zzzzzzzzzzzzzzzKom ihåg att öppna fönstret först bara
jag tror hon tänkte på zzzzzzzzzzzzzzz
Var där igår och i deras system ska paketet finnas där men i verkligheten finns det inte.Har du vägarna förbi ditt ombud så rekommenderar jag att höra ifall de fått in paketet!
Precis...jag tror hon tänkte på zzzzzzzzzzzzzzz
När den virtuella verkligheten är mer verklig än den fysiska verkligheten.I dag kontaktade jag DHL, paketet står fortfarande som om det befinner sig "på väg" men på avsändarens utlämningsställe utan nya uppdateringar. Enligt kundtjänst hade paketet landat på mitt utlämningsställe och aviseringar ska ha gått ut två gånger Det finns inga aviseringar, varken på sms, mejl (all kontaktinfo stämde) eller i någon app.
Jag gick bort till utlämningsstället och uppgav istället spårningsnumret och då visade det sig att jadå, paketet finns hos dem men de kunde inte lämna ut det för det har blivit fel på inskanningen på terminalen. Utlämningsstället har varit i kontakt med DHL två gånger som skulle återkomma när det var fixat. Så fortsättning följer, förhoppningsvis löser det sig under dagen men det är kanske att hoppas på för mycket.
Då slapp du det eländet.Har undvikit sociala medier och nyhetssidor hela dagen för att inte få spoilers gällande OS-hoppningen, som jag tänkt titta ikapp på ikväll. Det har gått jättebra fram tills nu, då min kära mor skickade mig ett meddelande med världens spoiler Till hennes försvar visste hon inte att jag inte sett, men ändå! Ja ja, nu kan jag i alla fall scrolla runt i lugn och ro på både Buke och andra sidor utan att oroa mig för att läsa något jag inte vill se...
Hur gammal är grannen? Eller det har egentligen inte så enorm betydelse, men när jag läser denna berättelse tänker jag på de populära videos man kan se där någon blivit vän med en ekorre, eller flera, och matar dessa så att de lär sig att komma till fönstret. Ibland lägenhetskomplex, ibland hus.Min historia med ekorrarna och grannen som matar fortsätter.
Hon påstod att hon la ut mat för då skulle ekorren springa iväg någon annanstans med maten och lämna henne ifred. Det är förstås helt fel, ekorren sitter kvar och äter och vill sen in på min balkong. Jag får jaga iväg dem flera gånger per dag.
Men jag tror att hon inte är helt sanningsenlig, idag när ekorren satt och mumsade såg jag hur balkongdörren öppnades på glänt för att sen stängas igen utan något försök att schasa bort den.
Har hört av mig till hyresvärden om det. Nu är jag en surkärring som suttit på min egen balkong i över en timme för att se om grannen kommer ut så att jag kan prata med henne. Hörde att hon öppnade dörren ett kort tag men återvände in igen.
Var där igår och i deras system ska paketet finnas där men i verkligheten finns det inte.
Just nu ser det ut som att det har fastnat i det svarta hålet för paket i Nässjö. Där har det försvunnit ett antal paket för mig
När den virtuella verkligheten är mer verklig än den fysiska verkligheten.
Så nära men så långt borta...