Illamående som vägrar gå över. Minsta lilla och jag måste skynda mig till närmaste toalett eller buske. Förstår inte detta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det nåt att förstå?Illamående som vägrar gå över. Minsta lilla och jag måste skynda mig till närmaste toalett eller buske. Förstår inte detta
Haft så här till och från de senaste veckorna.Finns det nåt att förstå?
Magsjuka brukar anfalla oväntat
Dräktig?Haft så här till och från de senaste veckorna.
Vi har såna som kommer och bränner igenom hålan där jag bor på kvällarna. Det går en bra bit över 100 km/h. Fattar inte att dom vågar. Det är inte raksträcka med fri sikt precis.Idiotier som bränner förbi i närmare 100 km/h på 50 väg nedanför mamma och pappas häck.
Nej jag fattar inte heller, helt galet.Vi har såna som kommer och bränner igenom hålan där jag bor på kvällarna. Det går en bra bit över 100 km/h. Fattar inte att dom vågar. Det är inte raksträcka med fri sikt precis.
Nej. Oftast får jag på morgonen och som ibland sitter i hela dagen.Dräktig?
Att min mage är väldigt orolig. Har bokat massage idag men just nu skulle det inte vara möjligt
Du får ha med en hovkrats på promenader.Fått ont under foten. Det enda jag misstänker är ovan beskriva stenar som fastnar i sulan under skorna och skapar ett tryck när jag går längre
Känns som det är fler och flera robotar/AI som "sitter" i kundtjänsten. Man får fler standard svar/frågor och hänvisas till telefonkontakt om de inte kan svara på din fråga.Kundtjänst som inte svarar på det som frågades, rapar upp standardtexter som saknar relevans för det saken gällde och frågar om info som står i mailet de fick från början.
Alla alternativ jag kommer på för hur man kan svara på det och be dem att faktiskt 1. läsa och 2. svara på det som var frågan låter som bäst asdrygt.
Är rätt säker på att det är IRL medarbetare som svarar på mailen här då de har kontorstidsbemanning.Känns som det är fler och flera robotar/AI som "sitter" i kundtjänsten. Man får fler standard svar/frågor och hänvisas till telefonkontakt om de inte kan svara på din fråga.
Jag själv tycker att chatt är ypperligt kontaktsätt när man inte har tid att sitta i kö under arbetstiden.