Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sällsynt jätteirriterad över P1s kulturprogram som iondgjorde sig över att "ryttaren" Peder Fredricsson suttit i juryn för Liljevalchs salong. De undrade vad han gjorde där. Nåväl det fanns ju nån hästbild med.
:rage::rage::rage:

Blev så irriterad att jag avstod att kontakta dem för jag trodde inte att jag skulle kunna formulera mig civiliserat
 
Sällsynt jätteirriterad över P1s kulturprogram som iondgjorde sig över att "ryttaren" Peder Fredricsson suttit i juryn för Liljevalchs salong. De undrade vad han gjorde där. Nåväl det fanns ju nån hästbild med.
:rage::rage::rage:

Blev så irriterad att jag avstod att kontakta dem för jag trodde inte att jag skulle kunna formulera mig civiliserat
Då kan de ju fundera över vad han gör mer än rider. Eller surfa in på lisens Instagram så kanske de förstår vad han gjorde där... :devil: :devil: :devil: vilket program?
 
Då kan de ju fundera över vad han gör mer än rider. Eller surfa in på lisens Instagram så kanske de förstår vad han gjorde där... :devil: :devil: :devil: vilket program?
Vet inte exakt vilket program för jag har radion på hela dagarna. Men P1 och deras kulturredaktion som pratade om Liljevalchs.

Fördomar fördomar. Idrottare kan inget anat än sin sport.
Morr
 
Någon har lagt in denna horribla krydda i mitt kök :rage:

IMG_5627.jpeg
 
Stör mig på att Facebook har någon ruta om att jag måste lämna massa mer personlig information till dem, pga någon påhittad lagändring.
Det var inte den där där man ska välja om man vill betala och slippa att de samlar in data för marknadsföring?
Jag fick en sån, det är för att EU bestämt att Facebook måste följa GDPR.
Så de erbjuder en betaltjänst utan sån datainsamling.
 
Det var inte den där där man ska välja om man vill betala och slippa att de samlar in data för marknadsföring?
Jag fick en sån, det är för att EU bestämt att Facebook måste följa GDPR.
Så de erbjuder en betaltjänst utan sån datainsamling.
Det tror jag inte, såvida de inte vill få mig att välja igen.
 
Har varit utan en närmsta granne i flera månader medan grannlägenheten sanerats.

Nu har det flyttat in en ungdomlig partyperson istället och jag känner hur jag redan nu hellre fortsatt med den konstanta cannabis- och cigarettdimman som kom från tidigare granne än detta liv (musik, gapande, stönande, dunsar etc.) hela tiden :crazy:

Fastighetsbolaget är inte anslutet till störningsjouren, så jag måste lämna in inspelningar med kompletterande anteckningar - som ändå inte leder till någonting :meh:
 
Väldigt i-landsproblem ( :D ) men stör mig på att Songpop inte parar ihop en med a.) en med liknande spellistor som en själv och/eller b.) är online när man väljer 'random opponent'. Tycker deras 'dagens matchningar' brukar vara ganska tafatta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 410
Senast: Tuvstarr
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 081
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 882
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 138
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp