Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen något hans mamma brukade servera. Vet inte om min pappas "korvsallad" var så mycket bättre; isbergssallad, tomat, gurka, majs, "kinamix" och nedhackad grillkorv. Serverades med rikliga mängder rhode island-sås.

Min teori är att alla har minst en sån här underlig rätt som ens föräldrar serverat!
Kan faktiskt inte komma på en enda? :confused:
 
Skulle söka ett jobb, insåg att jag inte hade något cv i telefonen så tänkte att jag gör det på datorn istället. Startade den och den har tydligen fått totalt spader. Musen funkar inte, det enda som händer är att sidan förstoras eller förminskas, men det går inte att skrolla. Tangentbordet funkar inte, det öppnas nya fönster så fort jag försöker skriva men går inte att sas skriva någonting. Tänkte att jag startar om skiten för att se om det hjälpte. Dataskrället har nu stått och tuggat i 5 min utan att något händer.
 
Verkar som om min bil har börjat rosta på bakluckan igen. Den lackades om 2021 på garantin. Efter 1,5 år hade den rostat igen, den lackades om i september förra året på goodwill. Annan lackverstad. Och nu verkar det som den rostar igen. Jag blir snart galen! Snart ger jag upp och försöker få tag på en ny (begagnad) baklucka istället.
 
Det var en väldigt märklig blandning :laugh:

Tydligen något hans mamma brukade servera. Vet inte om min pappas "korvsallad" var så mycket bättre; isbergssallad, tomat, gurka, majs, "kinamix" och nedhackad grillkorv. Serverades med rikliga mängder rhode island-sås.

Min teori är att alla har minst en sån här underlig rätt som ens föräldrar serverat!
När jag fick veta att det finns folk som äter fil med korvbitar i så blev jag rätt chockad. O_o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
463
· Visningar
23 502
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 091
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 883
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 146
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp