Haha ja kanske!Men du kanske bör vara?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja kanske!Men du kanske bör vara?
Jag älskar min pojkvän, men när jag fick reda på att han tycker att en trevlig grönsallad och en köttbit är bra tillbehör till en pannkaka började jag tvivla :PNej men tydligen brukade han äta fiskpinnar på det här viset när han var liten Oerhört märkligt, tur att han har andra kvaliteter
Rekommenderas ej!Det var en väldigt märklig blandning
Min mor serverade fiskpinnar med ris fast vi fick remouladsås tillNej men tydligen brukade han äta fiskpinnar på det här viset när han var liten Oerhört märkligt, tur att han har andra kvaliteter
Nej men vaJag älskar min pojkvän, men när jag fick reda på att han tycker att en trevlig grönsallad och en köttbit är bra tillbehör till en pannkaka började jag tvivla :P
Remouladsås är ju gott. Men potatis till!!!Min mor serverade fiskpinnar med ris fast vi fick remouladsås till
Tydligen något hans mamma brukade servera. Vet inte om min pappas "korvsallad" var så mycket bättre; isbergssallad, tomat, gurka, majs, "kinamix" och nedhackad grillkorv. Serverades med rikliga mängder rhode island-sås.Nej men va
Kan faktiskt inte komma på en enda?Tydligen något hans mamma brukade servera. Vet inte om min pappas "korvsallad" var så mycket bättre; isbergssallad, tomat, gurka, majs, "kinamix" och nedhackad grillkorv. Serverades med rikliga mängder rhode island-sås.
Min teori är att alla har minst en sån här underlig rätt som ens föräldrar serverat!
Inte jag heller.Kan faktiskt inte komma på en enda?
Kan faktiskt inte komma på en enda?
Nähä..Inte jag heller.
Jag tycker att det låter rätt gott faktiskt !Nej men tydligen brukade han äta fiskpinnar på det här viset när han var liten Oerhört märkligt, tur att han har andra kvaliteter
Köttbit bacon är kött det är gott med pannkakor. Eller allt gott är gott tillsammans.....Jag älskar min pojkvän, men när jag fick reda på att han tycker att en trevlig grönsallad och en köttbit är bra tillbehör till en pannkaka började jag tvivla :P
Kan faktiskt inte komma på en enda?
Inte jag heller.Inte jag heller.
Det finns rester i kylenJag tycker att det låter rätt gott faktiskt !
Jag kommer gå bankrutt på matinköp!
Tänker på uttrycket ”När det är för mycket månad kvar på slutet av lönen…”
Det var en väldigt märklig blandning
När jag fick veta att det finns folk som äter fil med korvbitar i så blev jag rätt chockad.Tydligen något hans mamma brukade servera. Vet inte om min pappas "korvsallad" var så mycket bättre; isbergssallad, tomat, gurka, majs, "kinamix" och nedhackad grillkorv. Serverades med rikliga mängder rhode island-sås.
Min teori är att alla har minst en sån här underlig rätt som ens föräldrar serverat!