Och du har kollat så det inte har hänt något med kortet, t.ex. att du har köp på det som du inte känner igen att du har gjort?Danske Bank, använder kortet till småköp några gånger i veckan samt tankar bilen två gånger per månad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och du har kollat så det inte har hänt något med kortet, t.ex. att du har köp på det som du inte känner igen att du har gjort?Danske Bank, använder kortet till småköp några gånger i veckan samt tankar bilen två gånger per månad
Och du har kollat så det inte har hänt något med kortet, t.ex. att du har köp på det som du inte känner igen att du har gjort?
Gå in på deraz nätbank o ze om du fått ett meddelande du zka zvara påYes, det var det första jag kollade när bankomaten nekade och Danske skickade ett sms till mig.
Inga konstigheter alls, bara mina vanliga småköp av dricka från jobbets varuautomater.
Gå in på deraz nätbank o ze om du fått ett meddelande du zka zvara på
Då räcker det nog att höja gränsen, råkat ut för något liknande när jag betalat många stora räkningar att plötsligt fungerade inte kortet trots att jag hade täckning.Nope, fick bara ett sms
Visa bifogad fil 129076
Helt säker på att meddelandet är äkta?Nope, fick bara ett sms
Visa bifogad fil 129076
Helt säker på att meddelandet är äkta?
Hur är din köpgräns jämfört med det belopp du använt? Är det kreditkort eller kontokort?
”Det går inte att svara på det här kortnumret” är det här verkligen äkta? Så konstigt formulerat.Helt säker på att meddelandet är äkta?
Hur är din köpgräns jämfört med det belopp du använt? Är det kreditkort eller kontokort?
Då räcker det nog att höja gränsen, råkat ut för något liknande när jag betalat många stora räkningar att plötsligt fungerade inte kortet trots att jag hade täckning.
”Det går inte att svara på det här kortnumret” är det här verkligen äkta? Så konstigt formulerat.
Är du säker? Har du kollat vad gränsen är för uttag i automat så den inte är lägre än köp i butik?Det är inget konstigt med gränserna.
Jag kunde som sagt betala med kortet inne i butiken fem minuter senare
Är du säker? Har du kollat vad gränsen är för uttag i automat så den inte är lägre än köp i butik?
Tänkte mest på om det fanns någon gräns på totalen, dvs kortköp, räkningsbetalning och kontantuttag tillsammans.Den var 1500, jag ville ta ut en hundring
5 k per vecka, det är nog vad jag tagit ut i bankomat de senaste fem åren
Nej det har dom inte,har oxå danzke bank ,dock är dom lite kinkiga när det kommer till utlandbet. Men lözer det med ett zamtalTänkte mest på om det fanns någon gräns på totalen, dvs kortköp, räkningsbetalning och kontantuttag tillsammans.
Tänkte mest på om det fanns någon gräns på totalen, dvs kortköp, räkningsbetalning och kontantuttag tillsammans.
Det var kanske bara ett väldigt random tekniskt fel? Testa igen?Nej, det verkar inte så.
Då borde jag inte kunna handla med kortet men det gick, tanka på vägen hem gick också bra
Det var kanske bara ett väldigt random tekniskt fel? Testa igen?