Störiga saker vi stör oss på, del 38

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 027
  • Visningar Visningar 94 193
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hellre det :(
Grusar och sandar till förbannelse men det försvinner bara ner dagtid. Det är snorhalt ÖVERALLT och såhär har det varit till och från i månader nu :(
Det är livsfarligt att gå med gödselkärra även med dubbade skor.

Hatar verkligen is :(
Håller med dig!
Bor i Stockholms innerstad och älskar avsaknaden av is, för mig är det livskvalitet.

Jag stör mig, fortfarande, på chauffören på den bussen som sambon skulle ta hem efter jobbet igår kväll. Sambon köper biljett och kliver på bussen. Chauffören säger att han inte ska till sambons hållplats, slänger av sambon efter typ 800 meter för att sedan definitivt åka förbi den hållplats sambon skulle till. Att den gjorde det vet jag FÖR ATT JAG OCH MARODÖREN VÄNTADE PÅ HONOM PÅ SAGDA HÅLLPLATS. Som tur är så ska Västtrafik betala tillbaks för biljetten och min mamma var snäll och hämtade sambon så han slapp vänta en timme till på att komma hem...

Håller på att planera en AW med jobbet (typ teamaktivitet mm) vart jobbet betalar, så budget är begränsat. Så grupp brainstorming, den ena människan får det till att låta som man absolut inte kan käka på varken O'learys eller Pinchos (typ äckligt) och jag bara sitter här och undrar vad det är för fel på dom ställen? :confused:

Bara blev lite stört av hur man kan ha en sån snoffsig attityd kring dessa ställen- för mig är det såna där typiska AW ställen.

Håller på att planera en AW med jobbet (typ teamaktivitet mm) vart jobbet betalar, så budget är begränsat. Så grupp brainstorming, den ena människan får det till att låta som man absolut inte kan käka på varken O'learys eller Pinchos (typ äckligt) och jag bara sitter här och undrar vad det är för fel på dom ställen? :confused:

Bara blev lite stört av hur man kan ha en sån snoffsig attityd kring dessa ställen- för mig är det såna där typiska AW ställen.
Jag e kinkig med mat å älskar pinchos (dom har dessutom goda drinkar), O'learys e gott det med med trevliga drinkar med. Duger bara dyrare ställen åt personen? Jobbet får ju inte ta hur mycket som helst på företaget.

Ofta brukar det också vara så att det är de som skjuter ner förslag själv inte kommer med något motförslag.

O'learys här har fruktansvärd mat 😅 vi brukar vara där och bowla, men då äter vi nån annanstans innan eller efter!

BUP 😤

Jagat dem i två månader för ändrad medicinering av 6-åring med svår ADHD. Går bara att Maila, helt omöjligt att komma fram på den korta telefontiden.
Får ingen reell respons på mailen, bara att mina mail läggs över till sjuksköterska. Blev rejält less igår och skrev till dem att deras svar bara visar att de läser mina mail men skiter i dem.

Igår em fick jag respons : ert ärende är prioriterat. Ni kommer bli tilldelade en ny sjuksköterska på fredag som sedan kommer kalla er till ett möte.

Dvs bara aningen bättre än innan. I princip samma runtkrånglande svar.

Under tiden har vi en pojk som inte kan tillgodogöra sig förskoleklassen alls eftersom han utan rätt medicin inte kan koncentrera sig alls.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
93 346
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
100 293
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 687
Senast: Lilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka