Störning Nr. 2
Är trött men för tidigt gå och lägga sig redan
Är trött men för tidigt gå och lägga sig redan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu var ju jag inte helt allvarlig. Men du vet väl inte vad jag och mina vänner har gemensamt? Vi kanske inte ens har något gemensamt överhuvudtaget längre...Finns väl viktigare saker än musiksmak när det gäller vänskap …
Mm, fast du skrev specifikt om musiksmak. Jag reagerar och svarar på det som skrivs, inte det som inte skrivs.Nu var ju jag inte helt allvarlig. Men du vet väl inte vad jag och mina vänner har gemensamt? Vi kanske inte ens har något gemensamt överhuvudtaget längre...
Då är det väl bara att klippa kontakten om det inte ger något istället för att störa sig på dem.Nu var ju jag inte helt allvarlig. Men du vet väl inte vad jag och mina vänner har gemensamt? Vi kanske inte ens har något gemensamt överhuvudtaget längre...
Välkommen till Stockholm! Här har vi bara slask och lera.Denna jäkla is som är överallt
Usch !
Hellre detVälkommen till Stockholm! Här har vi bara slask och lera.![]()
![]()
Usch, det låter jobbigt.Hellre det
Grusar och sandar till förbannelse men det försvinner bara ner dagtid. Det är snorhalt ÖVERALLT och såhär har det varit till och från i månader nu
Det är livsfarligt att gå med gödselkärra även med dubbade skor.
Hatar verkligen is![]()
Håller med dig!Hellre det![]()
Grusar och sandar till förbannelse men det försvinner bara ner dagtid. Det är snorhalt ÖVERALLT och såhär har det varit till och från i månader nu![]()
Det är livsfarligt att gå med gödselkärra även med dubbade skor.
Hatar verkligen is![]()
Det är nog första gången i mitt liv jag känner att bo i innerstockholm skulle vara trevligt. Isfritt låter fantastiskt!Håller med dig!
Bor i Stockholms innerstad och älskar avsaknaden av is, för mig är det livskvalitet.
Finns väl viktigare saker än musiksmak när det gäller vänskap …
Jag e kinkig med mat å älskar pinchos (dom har dessutom goda drinkar), O'learys e gott det med med trevliga drinkar med. Duger bara dyrare ställen åt personen? Jobbet får ju inte ta hur mycket som helst på företaget.Håller på att planera en AW med jobbet (typ teamaktivitet mm) vart jobbet betalar, så budget är begränsat. Så grupp brainstorming, den ena människan får det till att låta som man absolut inte kan käka på varken O'learys eller Pinchos (typ äckligt) och jag bara sitter här och undrar vad det är för fel på dom ställen?
Bara blev lite stört av hur man kan ha en sån snoffsig attityd kring dessa ställen- för mig är det såna där typiska AW ställen.
Ofta brukar det också vara så att det är de som skjuter ner förslag själv inte kommer med något motförslag.Håller på att planera en AW med jobbet (typ teamaktivitet mm) vart jobbet betalar, så budget är begränsat. Så grupp brainstorming, den ena människan får det till att låta som man absolut inte kan käka på varken O'learys eller Pinchos (typ äckligt) och jag bara sitter här och undrar vad det är för fel på dom ställen?
Bara blev lite stört av hur man kan ha en sån snoffsig attityd kring dessa ställen- för mig är det såna där typiska AW ställen.
Håller på att planera en AW med jobbet (typ teamaktivitet mm) vart jobbet betalar, så budget är begränsat. Så grupp brainstorming, den ena människan får det till att låta som man absolut inte kan käka på varken O'learys eller Pinchos (typ äckligt) och jag bara sitter här och undrar vad det är för fel på dom ställen?
jag blev lite ställd faktiskt. Har aldrig fått äckligt mat på Pinchos iaf. O'learys har jag inte käkat på så många gånger.Jag e kinkig med mat å älskar pinchos (dom har dessutom goda drinkar), O'learys e gott det med med trevliga drinkar med. Duger bara dyrare ställen åt personen? Jobbet får ju inte ta hur mycket som helst på företaget.