Störning Nr. 2
Är trött men för tidigt gå och lägga sig redan
Är trött men för tidigt gå och lägga sig redan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu var ju jag inte helt allvarlig. Men du vet väl inte vad jag och mina vänner har gemensamt? Vi kanske inte ens har något gemensamt överhuvudtaget längre...Finns väl viktigare saker än musiksmak när det gäller vänskap …
Mm, fast du skrev specifikt om musiksmak. Jag reagerar och svarar på det som skrivs, inte det som inte skrivs.Nu var ju jag inte helt allvarlig. Men du vet väl inte vad jag och mina vänner har gemensamt? Vi kanske inte ens har något gemensamt överhuvudtaget längre...
Då är det väl bara att klippa kontakten om det inte ger något istället för att störa sig på dem.Nu var ju jag inte helt allvarlig. Men du vet väl inte vad jag och mina vänner har gemensamt? Vi kanske inte ens har något gemensamt överhuvudtaget längre...
Välkommen till Stockholm! Här har vi bara slask och lera.Denna jäkla is som är överallt
Usch !
Hellre detVälkommen till Stockholm! Här har vi bara slask och lera.
Usch, det låter jobbigt.Hellre det
Grusar och sandar till förbannelse men det försvinner bara ner dagtid. Det är snorhalt ÖVERALLT och såhär har det varit till och från i månader nu
Det är livsfarligt att gå med gödselkärra även med dubbade skor.
Hatar verkligen is
Håller med dig!Hellre det
Grusar och sandar till förbannelse men det försvinner bara ner dagtid. Det är snorhalt ÖVERALLT och såhär har det varit till och från i månader nu
Det är livsfarligt att gå med gödselkärra även med dubbade skor.
Hatar verkligen is