Störiga saker vi stör oss på, del 38

Jag är fruktansvärt irriterad ikväll, tål knappt odjuren ens. Blir irriterad när hundarna trasslar in mig och sig själva i kopplena. Fåntratt har stulit nästan allt godis jag köpte åt dem idag. Har gått för mycket så har ont i benet. Har förlagt mina läsglasögon. Hittar inte min lilla ortos som jag tog av mig i morse och som jag ska ha när jag sover. Det är för varmt. Tål inte höra Wilmas gnäll att maten inte är god. Har ont i foten, hatar att jag har kattsand i sängen och jag borde verkligen tömt lådan med orkar inte! 🤯🤯🤯

Jag är fruktansvärt irriterad ikväll, tål knappt odjuren ens. Blir irriterad när hundarna trasslar in mig och sig själva i kopplena. Fåntratt har stulit nästan allt godis jag köpte åt dem idag. Har gått för mycket så har ont i benet. Har förlagt mina läsglasögon. Hittar inte min lilla ortos som jag tog av mig i morse och som jag ska ha när jag sover. Det är för varmt. Tål inte höra Wilmas gnäll att maten inte är god. Har ont i foten, hatar att jag har kattsand i sängen och jag borde verkligen tömt lådan med orkar inte! 🤯🤯🤯
Innan någon ringer länsstyrelsen eller polisen.

Jag har tagit mina terminalglasögon jag har på jobbet, katterna ligger under täcket och hundarna i sin bädd/på golvet. Vi har delat på lite kalla pizzarester och varulven fick merparten av kanten eftersom fåntratt redan försett sig själv. Jag har inte hittat ortosen och har fortfarande ont men hoppas att värken ger sig med lite sömn och att både glasögon och ortos kommer fram i morgon.

Kattlådorna behöver verkligen tömmas i morgon, jag ska lämna in bilen på verkstan och byta bromsbelägg och sedan åka med hundarna när jag får tillbaka den till stallet och halta ut till vindskyddet och riva ut halmen jag hämtade igår. Jag ska även åka och hämta kattleksaken jag beställt och för säkerhets skull köpa ett par nya, billiga läsglasögon att ha i reserv.

Over and out. :meh:

Innan någon ringer länsstyrelsen eller polisen.

Jag har tagit mina terminalglasögon jag har på jobbet, katterna ligger under täcket och hundarna i sin bädd/på golvet. Vi har delat på lite kalla pizzarester och varulven fick merparten av kanten eftersom fåntratt redan försett sig själv. Jag har inte hittat ortosen och har fortfarande ont men hoppas att värken ger sig med lite sömn och att både glasögon och ortos kommer fram i morgon.

Kattlådorna behöver verkligen tömmas i morgon, jag ska lämna in bilen på verkstan och byta bromsbelägg och sedan åka med hundarna när jag får tillbaka den till stallet och halta ut till vindskyddet och riva ut halmen jag hämtade igår. Jag ska även åka och hämta kattleksaken jag beställt och för säkerhets skull köpa ett par nya, billiga läsglasögon att ha i reserv.

Over and out. :meh:
Man får vara irriterad på sina djur. Det är helt normalt att man ibland tappar det lite. Det onormala är att slå dem tex, men att vara på dåligt humör någon gång ibland pga olika orsaker betyder inte att man är en dålig djurägare. Jag tror att djur vet det och förstår det, djur är inte dumma, de har själv känslor och har själv dåligt humör ibland där de inte tål vårt beteende osv.

Det finns ingen anledning att ringa länsstyrelsen eller polis, du är ju helt normal.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
92 820
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 841
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 405
Senast: Lilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
637
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka