Störiga saker vi stör oss på, del 38

Ja, just nu är jag redigt arg. Men väntar på återkoppling från fb, de skulle kolla varför det blivit "såhär" :mad:
Min ena hund avlivades, men den levande hundens försäkring avslutades och livförsäkring betalades ut. Det tog över två veckor för försäkringsbolaget att återuppliva försäkringen och betala ut den döda hundens livförsäkring istället. Det krävdes 3 samtal innan de hade lyckats fixa det. Inte jättekul att vara nervös de veckorna ifall den levande hunden hade blivit sjuk under tiden…

Min ena hund avlivades, men den levande hundens försäkring avslutades och livförsäkring betalades ut. Det tog över två veckor för försäkringsbolaget att återuppliva försäkringen och betala ut den döda hundens livförsäkring istället. Det krävdes 3 samtal innan de hade lyckats fixa det. Inte jättekul att vara nervös de veckorna ifall den levande hunden hade blivit sjuk under tiden…
Usch, ja det finns ju mycket som kan hända under tiden de "utreder" :bag:

La en beställning med rabattkod på en sida. När jag skulle betala fick jag felmeddelande att betalningen inte gått igenom. Kunde inte göra något mer, gick inte byta betalsätt eller nånting.
Mailade kundtjänst som sa att jag skulle lägga ordern igen. Men då funkade ju inte rabatten.. Gah!

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
92 872
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 841
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 407
Senast: Lilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
638
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka