Störiga saker vi stör oss på, del 38

Unga vuxna som låter hunden skita på gräsmattor och i buskar utan att plocka upp. I ett flerfamiljshus!
Samma personer skakar mattor från balkongen på andra våningen så böset hamnar på min uteplats. Kör tvättmaskinen på nätterna och stampar runt som elefanter.
När man påpekar att man inte gör så när man bor i lägenhet skyller de på att ingen talat om detta för dom.
Hallå! Ni är vuxna. Det ligger på er att ta reda på vad som gäller :rage:

Unga vuxna som låter hunden skita på gräsmattor och i buskar utan att plocka upp. I ett flerfamiljshus!
Samma personer skakar mattor från balkongen på andra våningen så böset hamnar på min uteplats. Kör tvättmaskinen på nätterna och stampar runt som elefanter.
När man påpekar att man inte gör så när man bor i lägenhet skyller de på att ingen talat om detta för dom.
Utanför mig finns en häck som folk glatt låter hundarna bajsa i utan att plocka upp.
När jag ser det från fönstret brukar jag knacka hårt på rutan och se arg ut. Det har gjort att folk plockar upp mer. 😅

/surtanten

Utanför mig finns en häck som folk glatt låter hundarna bajsa i utan att plocka upp.
När jag ser det från fönstret brukar jag knacka hårt på rutan och se arg ut. Det har gjort att folk plockar upp mer. 😅

/surtanten
Jag var tvungen att sätta upp staket för att folk skulle låta bli att låta sina hundar kissa på mina bärbuskar.
En gång var jag ute i trädgården då en kille lät sin hund snurra runt bland buskarna och skvätta på dem alla. Jag påpekade att det inte var så trevligt, och fick till svar att ja han är lite knäpp. Du eller hunden, hade jag lust att svara :cautious:

Ang hundar som bajsar i buskar... Jag lät bli att plocka upp en gång, tänkte i min enfald att folk går ju inte där inne i busken.
På hemvägen gick hunden i busken. Ni fattar nog vad det innebär.
För att göra det värre (eller bättre om man så vill) så var vi inte på hemmaplan. Vi skulle åka bil hem och jag hade inget att göra ren hundskrället med.

Ibland fungerar karma rätt bra ;)

Tänker att nu borde mitt te ha dragit klart, och möts av detta. Liten störning, men trött, ont i ryggen och bara väntade på teet, för att sätta sig i fåtöljen med värmedyna på rygg och axlar
1000003202.webp

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
92 742
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 835
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 394
Senast: Lilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
635
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka