Störiga saker vi stör oss på, del 38

Kunder som blir sura då jag inte kan trolla.
Jag försöker vända ut och in på mig för att kunderna ska bli nöjda, men vissa sorters blommor i vissa färger existerar helt enkelt inte, andra varor har utgått ur sortimentet för många år sedan, och nej jag tänker inte ge inköpschefens direktnummer för att hon ska kunna säga det samma jag precis sagt :stop:
Jaa! Har ”bråkat” med en patient om en faktura. Jag trodde vi var överens, sen har hon tagit upp det två gånger till där jag sagt samma sak. Även min chef. Tillslut fick hon kontakta patientnämnden. Som såklart ber oss riva fakturan 🙄

Hädanefter ska jag säga ja till alla möjliga (och omöjliga) orsaker till uteblivet besök!

Jaa! Har ”bråkat” med en patient om en faktura. Jag trodde vi var överens, sen har hon tagit upp det två gånger till där jag sagt samma sak. Även min chef. Tillslut fick hon kontakta patientnämnden. Som såklart ber oss riva fakturan 🙄

Hädanefter ska jag säga ja till alla möjliga (och omöjliga) orsaker till uteblivet besök!
Av nyfikenhet, vad hade hen för orsak?

Jobbar på ett vuxendagis.
1000080069.webp

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
92 682
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 835
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 394
Senast: Lilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
635
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka