Störiga saker vi stör oss på, del 38

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 027
  • Visningar Visningar 94 167
Status
Stängd för vidare inlägg.
Kunder som blir sura då jag inte kan trolla.
Jag försöker vända ut och in på mig för att kunderna ska bli nöjda, men vissa sorters blommor i vissa färger existerar helt enkelt inte, andra varor har utgått ur sortimentet för många år sedan, och nej jag tänker inte ge inköpschefens direktnummer för att hon ska kunna säga det samma jag precis sagt :stop:
Jaa! Har ”bråkat” med en patient om en faktura. Jag trodde vi var överens, sen har hon tagit upp det två gånger till där jag sagt samma sak. Även min chef. Tillslut fick hon kontakta patientnämnden. Som såklart ber oss riva fakturan 🙄

Hädanefter ska jag säga ja till alla möjliga (och omöjliga) orsaker till uteblivet besök!

Jaa! Har ”bråkat” med en patient om en faktura. Jag trodde vi var överens, sen har hon tagit upp det två gånger till där jag sagt samma sak. Även min chef. Tillslut fick hon kontakta patientnämnden. Som såklart ber oss riva fakturan 🙄

Hädanefter ska jag säga ja till alla möjliga (och omöjliga) orsaker till uteblivet besök!
Av nyfikenhet, vad hade hen för orsak?

Jobbar på ett vuxendagis.
1000080069.webp

Det här på Facebook. Varför skulle jag vilja gå med i alla grupperna de presenterar?
Råkar man peta på gå med i alla så måste man sen gå in på varje grupp och gå ur igen.

IMG_7728.webp

Tycker det är helt ofattbart.

Jag har bytt arbetsplats och yrke, från ett mycket kvinnodominerat (men med ca 20% män) till ett mycket mansdominerat (ca 10% kvinnor) och.... det är så mycket renare? Disk plockas i och ur diskmaskiner (även om städerskan trycker igång några av maskinerna som är mindre använda), söl på golv tas upp/torkas upp, toaletterna är fräscha, köken torkas rent mm.

Jag vet inte vad jag förväntade mig men det var inte detta.

(Sen all cred till vår fantastiska städerska som gör ett enastående jobb!)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
93 344
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
100 293
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker! 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 687
Senast: Lilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Uppdateringstråd #2