Störiga saker vi stör oss på, del 38

Jag stör mig på samtal väntar funktionen! Eftersom jag inte vet hur viktigt det nya samtalet är så kan jag ju inte bedöma om jag vill avbryta det nuvarande för att ta det nya. Det slutar ofta med att jag blir irriterad på den som ringde samtal nr 2 om samtalet inte är viktigt nog för att avbryta samtal nr 1. Varför kommer det hela tiden inställningar i telefonerna som gör att vi måste vara tillgängliga hela tiden försökt och alla?! Kan man inte bara gå vara upptagen??!

Jag stör mig på samtal väntar funktionen! Eftersom jag inte vet hur viktigt det nya samtalet är så kan jag ju inte bedöma om jag vill avbryta det nuvarande för att ta det nya. Det slutar ofta med att jag blir irriterad på den som ringde samtal nr 2 om samtalet inte är viktigt nog för att avbryta samtal nr 1. Varför kommer det hela tiden inställningar i telefonerna som gör att vi måste vara tillgängliga hela tiden försökt och alla?! Kan man inte bara gå vara upptagen??!
Exakt folk måste kunna vänta ett par minuter
Det går inte att hjälpa alla omedelbart samtidigt

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
92 681
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 835
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 389
Senast: Lilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 20/12 Arbetsterapeut Julia, startade film om sömn/sömnbrist. Jag hann inte se vad den hette. En stor del av människor mellan 18-35...
Svar
2
· Visningar
635
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31