Jag stör mig oerhört mycket på att min mobil har börjat särskriva ord efter senaste uppdateringen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min iPhone gör det hela tidenJag stör mig oerhört mycket på att min mobil har börjat särskriva ord efter senaste uppdateringen.
Exakt folk måste kunna vänta ett par minuterJag stör mig på samtal väntar funktionen! Eftersom jag inte vet hur viktigt det nya samtalet är så kan jag ju inte bedöma om jag vill avbryta det nuvarande för att ta det nya. Det slutar ofta med att jag blir irriterad på den som ringde samtal nr 2 om samtalet inte är viktigt nog för att avbryta samtal nr 1. Varför kommer det hela tiden inställningar i telefonerna som gör att vi måste vara tillgängliga hela tiden försökt och alla?! Kan man inte bara gå vara upptagen??!
Slå av funktionen då? Jag har ingen sån funktion aktiverad.Jag stör mig på samtal väntar funktionen! Eftersom jag inte vet hur viktigt det nya samtalet är så kan jag ju inte bedöma om jag vill avbryta det nuvarande för att ta det nya. Det slutar ofta med att jag blir irriterad på den som ringde samtal nr 2 om samtalet inte är viktigt nog för att avbryta samtal nr 1. Varför kommer det hela tiden inställningar i telefonerna som gör att vi måste vara tillgängliga hela tiden försökt och alla?! Kan man inte bara gå vara upptagen??!
iPhone?Jag stör mig på samtal väntar funktionen! Eftersom jag inte vet hur viktigt det nya samtalet är så kan jag ju inte bedöma om jag vill avbryta det nuvarande för att ta det nya. Det slutar ofta med att jag blir irriterad på den som ringde samtal nr 2 om samtalet inte är viktigt nog för att avbryta samtal nr 1. Varför kommer det hela tiden inställningar i telefonerna som gör att vi måste vara tillgängliga hela tiden försökt och alla?! Kan man inte bara gå vara upptagen??!
iPhone?
Stängde precis av min med följande instruktioner
Öppna Inställningar > Appar > Telefon. Tryck på Samtal väntar och slå sedan på Samtal väntar. Om ett samtal pågår och Samtal väntar har avaktiverats vidarekopplas inkommande samtal direkt till röstbrevlådan.
Slå av funktionen då? Jag har ingen sån funktion aktiverad.
Det går direkt till röstbrevlådan som gör att uppringaren ringer några gånger till och säger sedan till en när man svarar eller ringer upp dem ”jag kom inte fram utan kom direkt till röstbrevlådan”Tutar det upptaget då? Eller går det till röstbrevlådan? Jag vill att den som ringer ska höra skillnad på om jag sitter i ett annat samtal eller om mobilen är avstängd. Jag avskyr själv när man ringer någon och röstbrevlådan går in när de är i annat samtal! Nä, jag kommer inte tala in ett meddelande.
Ja jag hör den fortfarande ibland när jag ringer i jobbet. Ringer oftast till mobilnummer men det kan ju vara arbetstelefoner med egen funktion, jag vet faktiskt inte.Finns den vanliga hederliga upptagettonen kvar![]()
Ja fast jag kommer inte runt att jag får ett SMS från röstbrevlådan som surrar i örat varje gång de provar att ringa. ”XX har ringt dig men lämnade inget meddelande…” det hade ju varit toppen att slippa också!Jag är i alla fall glad över att jag fått bort stressfunktionen. Pratar klart med en person och sen ser man ju missade samtal och kan ringa upp ju. Passar mig bäst!
Vad synd att telefoner inte bara kan få vara telefoner också.... Tycker också upptaget är bra.Finns den vanliga hederliga upptagettonen kvar![]()
Kolla upp det, jag trodde ju detsamma men har slitit av senor och ledband.Stukade foten rejält. Störigt. Men otroligt att den inte bröts (inte störigt).