Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror ärligt talat att det inte finns någon mening med livet på något större vis. Men jag förstår inte varför det skulle vara hemskt?Jag tänker att det inte är själva tiden som är viktig utan aspekten att jorden kommer dö och vi då riskerar att dö med den (om vi inte tagit död på oss själva innan dess eller stuckit i väg till andra planeter). Vad är då meningen med livet nu? Kommer bara all vår existens bara utplånas? Vad är meningen med att alls finnas till? Allt elände som människor har råkat ut för, är det totalt meningslöst? Om det verkligen slutet på allt vad är då meningen med att vi fortsätter leva här och nu, vi kommer ju ändå bara att dö ut totalt?
Inte för dig kanske men det finns de som tycker det är viktigt att det finns en mening med allt. Och tur är väl det att folk tänker olika annars hade vi fortfarande sprungit runt på savannen utan något alls. Oliktänkande kan leda till elände men det kan också leda till fantastiska saker. Tänk om Buke inte fanns…Tror ärligt talat att det inte finns någon mening med livet på något större vis. Men jag förstår inte varför det skulle vara hemskt?
Ingen kan få tag i min bror. Hans chef ringde pappa för att han inte var på jobbet och inte svarade i telefon. Pappa kan inte heller få tag i honom (på telefon), vår andra bror kan inte heller få tag i honom. Jag åkte förbi hans bostad - ingen bil, inget ljud, inget tänt.
Han har ghostat oss andra tidigare, men inte jobbet.
Jag stör mig på att han inte svarar/hör av sig och att jag blir så orolig för hans skull.
Vad skönt ändå att få vara arg på honom! (Jag är nog inte ensam om att vara lite sympati-arg)Kanske ska uppdatera.
Brorsan var hemma och levde sitt eget liv. Han hade inte betalt telefonräkningen och förstod inte alls varför folk (inklusive hans chef) kunde tycka att det var jobbigt att inte få tag på honom.
Ja. Han är vuxen. Iaf i år
Antagligen samma dumjävlar som även parkerar på handikapp-platserna utan att ha tillstånd, men det är ju närmare...Alla slöa lata arroganta dumjävlar som parkerar på familjeplatser fast de är ensamma i bilen.
Alla slöa lata arroganta dumjävlar som parkerar på familjeplatser fast de är ensamma i bilen.
Beslagtagit kanske inte är rätt ord…? Omhändertagit?För ett tag sedan var det stor skandal att socialen i Älvsbyn hade beslagtagit barn från en familj mer eller mindre felaktigt. Nu läser jag att det verkar som om det inte alls var felaktigt, utan snarare tvärtom. Stackars barn.
Hatar autohelljus gör folk klarar inte av att slå av och på och automagiken fungerar sådär.Helljustalibanerna har krupit fram ur sina hålor
Det är ju inte ens mörkt på morgonen när jag åker till jobbet