Ja,jo jag hittar ju 10 minutersriset - men 20 minutersriset är puts väck från alla butikhyllor i månader?Bytt namn till Ben´s, finns på Ica ff. Det enda ris jag gillar OCH det ska vara kokt i buljong...
Visa bifogad fil 116573
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja,jo jag hittar ju 10 minutersriset - men 20 minutersriset är puts väck från alla butikhyllor i månader?Bytt namn till Ben´s, finns på Ica ff. Det enda ris jag gillar OCH det ska vara kokt i buljong...
Visa bifogad fil 116573
Jaha. Du tror inte på att jag aldrig sett egyptisk potatis i nån affär? Har aldrig sett nån från Cypern eller Kanarieöarna heller för den delen.Det säljer inte för att det är brist på potatis utan för att det är färskpotatis, importeras från Egypten, Cypern, Kanarieöarna m fl och har funnits i butikerna sedan förra sekelskiftet.
Och jag tror aldrig att jag har sett dansk och tysk potatis, så jag antar att det beror på var man bor eller något liknande vad som finns i affären....Jaha. Du tror inte på att jag aldrig sett egyptisk potatis i nån affär? Har aldrig sett nån från Cypern eller Kanarieöarna heller för den delen.
Har bara sett svensk, dansk och möjligtvis tysk potatis i butik.
Jag brukar handla i appen eller på hemsidan (hjärtats apotek då) och sen glida förbi alla andra i vanliga kön eftersom att de i e-handelskön får förtur på apoteket.Lång väntetid på apoteket .
Det går nog inte att göra här. Och jag pallar inte att e-handla heller då jag antingen är ute i sista minuten eller har intervall på uttagen så jag inte kan ta ut i god tid. Leveranstiden vid onlineköp stressar mig.Jag brukar handla i appen eller på hemsidan (hjärtats apotek då) och sen glida förbi alla andra i vanliga kön eftersom att de i e-handelskön får förtur på apoteket.
Fast e handla går att både hämta på apotek (om de har det hemma vilket brukar gå att se). Man förbokar medicinen...Det går nog inte att göra här. Och jag pallar inte att e-handla heller då jag antingen är ute i sista minuten eller har intervall på uttagen så jag inte kan ta ut i god tid. Leveranstiden vid onlineköp stressar mig.
Du gör som du vill. Jag har intervall på flera och tycker det är bättre med e-handel just därför. En får jag ta ut dagen innan det förra uttaget tar slut och en annan två dagar innan.Det går nog inte att göra här. Och jag pallar inte att e-handla heller då jag antingen är ute i sista minuten eller har intervall på uttagen så jag inte kan ta ut i god tid. Leveranstiden vid onlineköp stressar mig.
För egen del är det ännu smidigare.Fast e handla går att både hämta på apotek (om de har det hemma vilket brukar gå att se). Man förbokar medicinen...
Själv gick jag i taket en gång när jag fick veta att vi hade precis fått recept fixatoch jag var nästan hemma. Åkte till apoteket i samhället... det hade gått fortare att vända och åka in till stan 20 min bort. Jag satt i kö över 1 timme...För egen del är det ännu smidigare.
Jag har mediciner som inte hålls i lager.
Så jag ringer till apoteket och fråga om de har den hemma. Och beställer det som behövs. De messar när den finns att hämta.
Service och smidighet!
Lider med dig.Att grannen skaffat tvättmaskin och bara verkar tvätta sent på kvällen. Bra för folk som gillar asmr när de ska sova men jag vill inte lyssna på centrifugeringen.
Va? Har jag påstått det så får du gärna citera.Jaha. Du tror inte på att jag aldrig sett egyptisk potatis i nån affär? Har aldrig sett nån från Cypern eller Kanarieöarna heller för den delen.
Har bara sett svensk, dansk och möjligtvis tysk potatis i butik.
Att grannen skaffat tvättmaskin och bara verkar tvätta sent på kvällen. Bra för folk som gillar asmr när de ska sova men jag vill inte lyssna på centrifugeringen.
När jag ser dessa inlägg om störningar gällande tvättstugor så börjar jag genast djupandas och revidera mina framtida planer på att flytta till en lägenhetNågon i min trappuppgång gjorde en fuling igår och tog tvättmaskinen på min tvättid ( ), efter att jag skiftat till torktumlaren. Jag hade det sista skiftet (19-22) så jag fick ligga och lyssna på centrifugen jag med. Idioter. Det står mitt namn på bokningslistan, knacka åtminstone på och fråga om jag behöver maskinen.